Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 71
Sendt: 21 Februar 2004 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
Hejsa..overvejer at skifte mit anlæg ud med Denon AVC-A1SE Den fylder godt nok lidt mere (48,6cm i dybden)..står der..men hvad fylder det i virkeligheden...altså kan den stå på en glasplade med en dybde på ca. 45 cm?
Vil ikke køve den hvis den ikke kan stå på racket (staves det sådan???)
Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
Sendt: 21 Februar 2004 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
Fadøl skrev:
Hejsa..overvejer at skifte mit anlæg ud med Denon AVC-A1SE Den fylder godt nok lidt mere (48,6cm i dybden)..står der..men hvad fylder det i virkeligheden...altså kan den stå på en glasplade med en dybde på ca. 45 cm?
Med venlig hilsen
Kedde
Ja den skulle nok kunne være der. Fødderne kommer bare til at stå helt ud til kanten ca.
Nej. køve er med b istedet for v. (det var nok ikke det ord du mente.)
MVH WRONG
__________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Sendt: 22 Februar 2004 kl. 07:55 | IP-adresse registreret
Tak for de (mange?) svar. Ved ikke rigtigt om jeg køBer den. Kommer nok til at se for voldsomt ud...desværre. Men vil da helt klart overveje...at stille den på noget andet...en glasplade på væggen f.eks. hvis der findes en der er stor nok.
Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
Sendt: 22 Februar 2004 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
Fadøl skrev:
Med venlig hilsen
Kedde
Du er godt klar over at det er en gammel model!?
Den kan dog opgraderes til AVC-A1SR for ca. 8.000 kr.
Sendt: 22 Februar 2004 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
Ved godt det er en gammel model. Men den er billig hos Shopman. Derfor overvejer jeg at køBe den. Ved os godt at den kan opgraderes og har selvfølgelig også overvejet dette. Alt i alt en billig løsning. Forholdsvis billig. Synes bare det er sk... irriterende at den fylder så meget i dybden.
Sendt: 22 Februar 2004 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
Hmm det er jo en forretning som alle andre. Hvis man i øvrigt har problemer med deres produkter fra f.eks. Denon skal man kontakte HIFI-klubben. Spøjst ikke?? Ergo er der ikke forskel fra den og så HIFI-klubben. Bortset fra at det er MØJ billigere. Ved godt leveringstiden kan være lang, men det skal nok dukke op en dag, før eller siden.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum