| Sendt: 24 Maj 2009 kl. 00:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
qixo skrev:
Godaften 
Jeg skriver fordi jeg er en mand i tvilv. Min gamle sony begynder at vise sin alder, og vil derfor spørge om nolge "nyere" receiver til økonomi klassen 
Mit setup
Højttalere
- Front: Dali Concept 6
- Center: Dali Concept CT
- Bag: Dali Concept 1
Receiverne som jeg har i tankerne . Denon AVR-1709 - 2.799 kr.- Denon AVR-1909 - 4.399 kr.-
Mit store spørgsmål er så -Er det værd at smide de ekstra penge på bordet? -Er denon overhovedet et godt valg i forhold til mit setup? -Hvad er jer holdning til denon, kvalitets mæssigt?
Det var de ting jeg havde på hjertet lige her og nu 
Mvh Sebastian
|
|
|
Denon er et fint valg til Concept-systemet, men det er der også andre der er. Kig også på de nye Onkyo og ikke Marantz-modeller som også er meget spændende. Efter at Marantz har skiftet design til noget der minder om Premium-serien, ligner de noget der er meget dyrere.
Skulle valget derimod være en af de to Denon, ville det klart falde på AVR-1909, da den kan dekode HD-lydformaterne fra Bluray. Det ville afgjort være det udslagsgivende punkt for mig selv hvis jeg stod og skulle vælge model.
Det er korrekt, som Mastervol skriver, at kombinationen hælder mod det lyse, men dine ører skal afgøre for dig, hvad du synes er det bedste ifh. til dine krav og ønsker!
God jagt! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|