Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 17:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Hjælp til suround højtaler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Staerekassen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 21 Oktober 2009 kl. 12:23 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg har en Harman Kardon AVR 4500 samt 2 fronthøjtalere System Adio SA1230. Nu vil jeg gerne udnytte min HK til fulde og kigger på Harman Kardon HKTS 11 er det noget? Eller skal jeg holde mig til System audio og udvide den til mange flere penge? Jeg må også sige at Harman Kardon HKTS 11 har en højt waf! Har hørt den spille i butiken og er meget imponeret over lyden..

Hvis jeg skal af med System Audio højtaler hvad skal jeg sælge dem for? (en tusse for de 2?)

Til top Vis Staerekassen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Staerekassen

mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 23 Oktober 2009 kl. 23:06 | IP-adresse registreret  

Kunne du ikke annoncere efter en brugt SA center, der ville passe til dine fronter? Der er jo et forum her på sitet til formålet. Ellers kan det jo være, at HK'en passer fint i lydkarakter til dine SA'er.
Til top Vis mollecon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mollecon

Staerekassen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2009
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 24 Oktober 2009 kl. 11:35 | IP-adresse registreret  

Hej, Tja en SA center er også fint men ikke nok til surround mangler også bag og sub, og så løber det op også i brugt. Men ideen med at bruge begge dele er ikke så tosset mon ikke men kan få HKTS som dele? så behøver jeg kun center bag og sub fra HKTS. har også overvejet XTZ dele med de mange pæne ord her på forum. Men så kan jeg ikke prøve om de spille rgodt sammen. Er der nogen jeg kan låne ent XTZ set af?

Tak Peter 

Til top Vis Staerekassen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Staerekassen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes