Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 21:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Harman Kardon avr630 VS. Pioneer VSX-AX3 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
hifigeek
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 09 Marts 2004 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

Jeg skal have mig en ny surroundreciever hvor kravet er at der er 7.1 lyd. Jeg er da faldet over disse 2 recievere, men ville gerne høre andre folks meninger om disse 2, og om hvilken en der er bedst??

Harman Kardon avr630  og  Pioneer VSX-AX3

Hvad vil I anbefale af recievere?  Dog har jeg sat grænsen til 8000 kr.

Til top Vis hifigeek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifigeek

kbdk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Februar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 10 Marts 2004 kl. 17:23 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg er selv på udkig efter en reciever og har været omkring disse to modeller. Har lyttet til dem begge i stereo på SA højtalere hos ktradio.  Umiddelbart vil jeg ikke påstå at jeg kunne høre mærkbart forskel, men synes alligevel best om lyden fra HK630. Det skal dog siges at VSX-AX3 kom direkte fra papkassen, mens HK630 var brugt til demo før - og normalt skal der vist regnes med en tilspilnings periode. Yderlig er en direkte sammenligning vel lidt unfair siden HK630 koster omkring 1150 euro, mens VSX-AX3 fås til ca 750 euro.

http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?kid=2- 44

Nå, men jeg har næsten besluttet mig for at købe enten HK AVR 430 eller 630. Eneste der stadig holder mig tilbage (ud over lige pengene) er de før omtalte "små" problemer med HK. Du kan finde en masse om audio dropout her på siden eller på:

www.avsforum.com (søg: avr 430)

Desuden oplevede jeg også at HK630 slukkede af sig selv midt i lyttetesten hos ktradio. Ikke lige frem "features" man forventer i den prisklasse.

Det er blevet nævnt flere steder at HK kommer med en opgradering, der skulle hjælpe lidt på audio dropout problemet. Men har ikke set/hørt noget konkret endnu.

Hvis du skulle støde på nogle review af HK630, må du meget gerne lige liste dem her på siden!!!

Mvh.

kbdk 

Til top Vis kbdk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kbdk

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes