Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 342
Sendt: 15 Marts 2004 kl. 08:47 | IP-adresse registreret
Er der nogle af jer der kender til disse 2 tyske forhandlere? Jeg bestiller nemlig henholdsvis en H/K AVR 4550 og en H/K DVD25 i dag, eller i morgen. Er der nogle af jer, der vil "protestere" mod dette
Bruger siden: 21 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 325
Sendt: 15 Marts 2004 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
Jeg har selv handlet med technikdirekt.de og har ingen indvendinger der. Rigtig god service. Det eneste problem var dog leveringen. Den var ikke for sen, men buddet stilte blot min pakke uden foran min dør uden at ringe på. Heldigvis var jeg hjemme til at få den ind så hurtigt som muligt, men alligevel...
Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
Sendt: 15 Marts 2004 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
har kun godt at sige om technik-direkt fik hurtig levering og en flink fragtmand der selv vekslede til euro og hjalp med at få det tons tunge tv op selvom han lignede en undervægtig ghandi
Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 342
Sendt: 16 Marts 2004 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
Det lyder rigtig lækkert! Hvad betalte i for leveringen? Er det ikke PostDanmark der leverer pakken? Hvis der kommer en fragtmand, så er man vel tvunget til at være hjemme den dag den bliver leveret, eller hvad?
Bruger siden: 21 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 325
Sendt: 16 Marts 2004 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
Puha. Jeg kan ikke helt huske hvad jeg betalte for levering. Det var vel en 20 euro eller sådan noget. Pakken blev sendt med DPD. Et tysk leveringsfirma.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum