| Sendt: 09 December 2010 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
SVS og Velodyne er begge ret anderkendte inden for SUB markedet. SVS er bare ikke så udbredt herhjemme.
Formen på et sub kabinet er som sådan ikke ret vigtigt. Det er ofte størrelsen (fumfanget) det kommer an på. Du kan jo bare se hvor mange forskellige "almindelige" højttalere der er i både firkantet, runde og kugle form.
Du kan jo evt. skrive til LSound og spørge. Jeg har ikke selv handlet hos dem, men de skriver jo at du kan låne varen hjem i 45 dage. Så du gambler højest et par hundrede kroner i fragt.
Vil du kigge på B&W, så synes jeg da du skal kigge efter den største der ligger inden for budgettet. Hvis du handler ved Hifiklubben vil det så være en B&W ASW610 til 4.500,-
Men lad mig igen understrege at jeg IKKE kan fortælle dig havd du skal købe. Det har meget med dit rum at gøre, og det klogeste vil være at prøve et par forskellige derhjemme. Evt. tag en snak med en forhandler, og beskriv din opstilling samt størrelsen på rummet. Det kan vise sig at du sagtens kan nøjes med noget mindre og billigere end de eksempler jeg er kommet med.
/Stefan
|