hej alle..
Er næsten ude i at invistere i et Pana VT20 inden længe, som afløser for mit ikke ret gamle Samsung LE46C659 (3 måneder gammelt). Er nu ret glad for tv`et, men til spil, konsol som pc, vil jeg have hurtigere responstid og mener at VT20 skulle kunne klare det bedre? ;)
Dernæst vil jeg gerne ud at have ny receiver, vil prøve en Onkyo, til opgradering fra min nuværende Denon AVR-3808.
____________________________________________________________ _____________________
Har i gode erfaringer med Pana VT20, el. er der bedre bud i prisklassen?
------------------------------------------------------------ ---------------------------------
Hvad kan jeg få for det "gamle" Samsung LE46c659, er helt som nyt og med 5års fuld forsikring?
(komplet salgskasse)
____________________________________________________________ _____________________
Hvilken Onkyo receiver med mindst 7.2, 3D support, "godt med Onkyo watt" og til god pris, uanset fra hvilket land den købes, bare den kan fragtes til DK og er "DK kompatibel" (x antal volt osv. til strøm etc.), vil i anbefale og husk den skal være en opgradering af Denon`en på alle punkter af billede og lyd?
------------------------------------------------------------ ---------------------------------
Hvad kan jeg få for min Denon AVR-3808, er 3 år gammel, købt i HiFI-klubben i dec. måned 2008. Er i mint condition.
(komplet salgskasse)
-----------_________
P.S. Håber på nyttig hjælp og al input skal være kærkommen.
Mvh. Chromosome