| Sendt: 14 Marts 2011 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Nu har jeg ikke selv hørt Ahthem, men de ser ganske lovende ud :-) men når du nu er oppe i den prisklasse, så syns jeg også at du skulle prøve at kigge på Marantz SR 7005, Den spiller utrolig godt, har masser af overskud samt krafter, men ikke nok med at den spiller kanont godt i surround jamen så gør den det også utrolig godt i stereo. Marantz har meget fokus på at deres surround reciever også skal spille godt i stereo, dette ligger de andre mærker ikke helt så meget vægt på. men marantzen er utrolig klar og detjaleret i lyden, men lyden er også varm, så du får på ingen måde fornemmelsen af den skære i ens øre lysmæssigt.
jeg er selv en glad ejer af en Marantz SR 6003, den spiller utrolig godt og har alle de gode og dejlige enskaber som jeg søgt i en surround reciever, men som du kan se i teksten har jeg fået opgraderet forstærker med en effektfortærker, meningen bag denne opgradering var at give mine højttaler et lille løft, især mine fronter. Dette var bare for at fortælle dig om min oplevelse med Marantz og hvorfor jeg har gjort som jeg har. __________________ Mvh.
Vilstrup
|