| Forfatter |
|
lorx Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 700
|
| Sendt: 31 Marts 2004 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Simpelt spørgsmål, hvilken af de 2 løsninger klare det bedst?
Skal kun bruge 5.1, så alle de fine formater er jeg ligeglad med :o
:D
|
| Til top |
|
| |
Pascal Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 861
|
| Sendt: 31 Marts 2004 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg spurgte om det samme for noget tid siden, og kom frem til at det måtte være Signature sættet. Det er som sagt lidt ældre, og har ikke alle de nye formater, men hvis du alligevel ikke skal bruge det, så tror jeg sagen er klar. Jeg har i hvert fald været glad for mit (har dog 2 stk. 1.3 effektblokke). Nyprisen i sin tid var efter sigende også omkring 20.000kr. for 2.0, hvad 2.1'eren kostede ved jeg ikke, men 1.3 kostede 12.000kr.
Jeg har en Signature 2.0 til salg, hvis du er interesseret, men jeg tager på ferie på fredag, så du skal nok lige kontakte mig inden da, hvis du vil høre nærmere.
|
| Til top |
|
| |
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
| Sendt: 31 Marts 2004 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
2.0/2.1.
Efter min mening både bedre lyd og bedre udbygnings/
opgraderingsmuligheder.
/U.
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 31 Marts 2004 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmmm...modvilligt må jeg nok give flertallet ret. Er det kun rent stereo du fokuserer på er signature bedst, men kommer surround ind i billedet lammetæskes det af AVR 8500
|
| Til top |
|
| |
lorx Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2004 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pascal skrev:
|
Jeg spurgte om det samme for noget tid siden, og kom frem til at det måtte være Signature sættet. Det er som sagt lidt ældre, og har ikke alle de nye formater, men hvis du alligevel ikke skal bruge det, så tror jeg sagen er klar. Jeg har i hvert fald været glad for mit (har dog 2 stk. 1.3 effektblokke). Nyprisen i sin tid var efter sigende også omkring 20.000kr. for 2.0, hvad 2.1'eren kostede ved jeg ikke, men 1.3 kostede 12.000kr.
Jeg har en Signature 2.0 til salg, hvis du er interesseret, men jeg tager på ferie på fredag, så du skal nok lige kontakte mig inden da, hvis du vil høre nærmere.
|
|
|
Pris? :P
Det lyder godt at det er en del bedre i stereo, det er faktisk mest det jeg søger hvis jeg skulle gå væk fra min A2'er :o
Men hvordan ville sættet passe til 4 x JBL Ti5000/3000? :o
|
| Til top |
|
| |
Pascal Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 861
|
| Sendt: 31 Marts 2004 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
At skrive at 8500 lammetæver 2.0/2.1 kombinationen i surround er i mine øjne en særlig brugbar kommentar. Det passer simpelthen ikke, at det måske er i stilen "overdrivelse fremmer forståelsen", gør det ikke bedre.
lorx jeg har skrivet en priv til dig.
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 31 Marts 2004 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
lorx skrev:
Pascal skrev:
|
|
|
|
Pris? :P
Det lyder godt at det er en del bedre i stereo, det er faktisk mest det jeg søger hvis jeg skulle gå væk fra min A2'er :o
Men hvordan ville sættet passe til 4 x JBL Ti5000/3000? :o
|
|
|
Jeg havde selv Signature-sættet med JBL Ti-3000 i front og Ti-1000 bag, og det lød aldeles fremragende. Der var rigeligt med power i systemet, og effekt-delen kunne sagtens kontrollere lydbilledet, og levere et fornuftigt lydbillede. Signature er for mit vedkommende ikke synderligt udklassificeret af 8500´eren, der dog også er et glimrende produkt. Har man plads ville jeg dog vælge Signature!
Jeg kan sagtens anbefale den sammensætning du kommer op med der! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
lorx Forum Bruger

|
| Sendt: 01 April 2004 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Udemærket,
Så skal jeg bare have solgt det gamle pis her.
Men, kan se at der er en TI Center på dba til 1.5k, er det fra samme serie? eller findes der slet ingen center i den serie? ;)
|
| Til top |
|
| |