| Sendt: 28 Februar 2012 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer
Håber I kan hjælpe 
Når jeg skifter kanal på mit tv kommer der et lille "knald/pop" i mine højttalere. Det samme knald kommer også når jeg skifter cd på min PS3 (den kører som medie server og cd´erne ligger som wav filer på min pc). Nogle gange kommer pop´et også imellem de forskellige reklamer (ved reklameskift)
Det underlige er, at pop lyden ikke kommer på alle kanaler, og højden varierer. Den er der næsten hver gang jeg skifter kanal, men nogle gange er den ikke så tydelig.
Jeg har kontaktet både Samsung support og Hifi klubben, men ingen af dem har et bud på hvad der kan være galt.
Mit TV er et Samsung UE40C7005. Receiveren er en NAD T748 hvor jeg har koblet en effektblok (NAD PE2400) på pre-out udgangen. Som front højttalere er der Bose Acoustimass 5 og til baghøjttalere er der Snell J/III
Jeg har HDMI 1.4 fra TV til receiver. Begge dele er arc kompatibelt. PS3´eren er også koblet til receiveren med HDMI 1.4.
Jeg har prøvet med en skilletrafo på phonokablerne mellem receiver og effektblok, men uden held. Jeg har også prøvet at koble effektblokken fra og kun bruge receiveren..... ingen held Tv´et har været nulstilet og receiveren har været ombyttet..... ingen held Jeg har også prøvet at fjerne internet adgangen......ingen held
Alle funktioner virker ellers fint, det er "bare" pop´et der er irriterende.
Håber I har nogle gode bud......
King Tut
|