| Sendt: 20 April 2004 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle..
Jeg drømmer om at når jeg engang bliver "stor" vil jeg også have mig en hjemme-bio...jeg begynder allerede nu at tænke over hvilke dele jeg kunne tænke mig ..
Pt. har jeg følgende: -H/K 670 forstærker -B&W CDM-1 højttalere -NAD T512 DVD -TaraLabs kabler
Jeg har tænkt på om jeg kan beholde højttalere som bag.højttalere og evt. købe 2stk. brugte mere!..dvs. 2stk. B&W CDM-1 side.højttalere (ved ikke hvad det hedder? ) og 2stk. B&W CDM-1 bag.højttalere.?
Som front har jeg tænkt på noget som B&W CM6.
Center har jeg tænkt på B&W CMC.
Sub.woofer har jeg tænkt på B&W ASW675.
Receiver H/K AVR630.
DVD ikke rigtig kommet frem til noget...
Kunne godt tænke mig så'n en projektor....men er endnu ikke nok inde i faget, så min viden ang. dette emne er ikke bralende -men vil gerne have indblik i emnet! så hvis der er nogen forslag så lytter jeg da øre..
Kabler har jeg heller ikke taget stilling til..
Tjae...der går da garanteret et par år før jeg får købt alt dette..eller en del år -og til den tid er tingene sikkert blevet bedre eller udgået mm. -men vil alligevel' gerne høre om hvad I synes? -er dette et fornuftigt setup? -eller er der noget som mangler eller som jeg ikke har taget højde for?
-har heller ingen reel viden indenfor effekt-forstærkere.. ...men hvis der mangler så'n en, vil jeg da gerne vide hvorfor og hvilken?..
Mvh. /Malik..
|