| Forfatter |
|
Soffe Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 12 Maj 2004 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er på udkig efter en dvd afspiller til ca 2.000 kr. Jeg har kigget på følgende modeller:
Pioneer DV-464K Denon DVD-700 Sony DVP-NC625S
Jeg hælder nok mest til Denon da min forstærker er af samme mærke.
Er der nogen forskel på kvaliteten, da Hifi-klubben sværger på, at Denon er bedre end Fona mærkerne ?
Jeg skal kun bruge den til film og ikke til DVD-audio, SACD eller andet.
|
| Til top |
|
| |
wamsler Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 104
|
| Sendt: 12 Maj 2004 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
tjaaaa hvis hifiklubben forhandlede yamaha, eller sony så ville de nok også sværge på at disse var de bedste  __________________ MVH/Wamsler
|
| Til top |
|
| |
dtomsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 369
|
| Sendt: 12 Maj 2004 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
schrez Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 374
|
| Sendt: 12 Maj 2004 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
under dvd-forum er der en tråd næsten mage til. den handler også om dvd til max 2000. slå den op og du vil sikkert finde lidt inspiration. mener der diskuteres nogle af de samme mærker som du her nævner!!!
|
| Til top |
|
| |
Demo Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Status: Offline Indlæg: 180
|
| Sendt: 12 Maj 2004 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Under dvd forum?
|
| Til top |
|
| |
Soffe Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Maj 2004 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fandt ud af at man kunne købe Denon til 1299 hos Tape Connect, Så lukker dette topic igen.
Skal heldigvis til Århus i morgen, så smutter forbi deres butik 
|
| Til top |
|
| |
ralle Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 235
|
| Sendt: 14 Maj 2004 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja jeg vil købe Denon 700, da jeg selv har den. Og den er rigtig god til de penge.
Så jeg vil bare sige Køb den.
Rasmus  __________________ Film skal ses i hjemmebio.
Rasmus Erichsen
www.hifi4all.dk
|
| Til top |
|
| |
Audi A3 Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 833
|
| Sendt: 14 Maj 2004 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denon kommer med en afløser for DVD-700 i juni til ca. 1200 - 1400. DVD-1710 med progressive scan i pal
__________________  Audi A3
Denon/Dali Grand & Euphonia
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 14 Maj 2004 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
wamsler skrev:
tjaaaa hvis hifiklubben forhandlede yamaha, eller sony så ville de nok også sværge på at disse var de bedste  |
|
|
Hi-fi klubben er faktisk igang med at forhandle med Sony. De har pt. Sony LCD TV og Sony DVD optagere i deres sortiment. __________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |
schrez Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 374
|
| Sendt: 14 Maj 2004 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad det nu hedder
under søgefunktionen!!
|
| Til top |
|
| |
Fournais Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 846
|
| Sendt: 14 Maj 2004 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
TC har også tilbud på en Pioneer DV 565 til 2388 ,-. Det er et super tilbud på en fremragende afspiller. I prisklassen er den nok noget af det bedste, hvilket bl.a. bekræftes af What Hif. Hvis ikke du allerede har købt Denon 700 så overvej lige Pioneers når du tager til Århus. __________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
Rizzo Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 14 Maj 2004 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Denon forstærker og en panasonic dvd + en gammel denon cd-afspiller. kan kun sige, at du bør købe den denon dvd-700. denon's afspillere er langt mere dynamiske hvis du skal spille cd'ere på den, og går ganske enkelt bedre sammen med forstærkeren rent æstetisk. Min gamle denon cd (dcd-980) som jeg fandt på loppemarked til 150 kr. spiller meget bedre end en panasonic dvd til 12-1600. giver stof til eftertanke...
__________________ AV M3 Avantgarde
Densen B-100 mKv + B-400 Black
Samsung LE32M51
Pioneer DV668AVi
Vil mægtig gerne ha B300XS
Mit anlæg?
|
| Til top |
|
| |
dtomsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 369
|
| Sendt: 14 Maj 2004 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rizzo skrev:
| Jeg har en Denon forstærker og en panasonic dvd + en gammel denon cd-afspiller. kan kun sige, at du bør købe den denon dvd-700. denon's afspillere er langt mere dynamiske hvis du skal spille cd'ere på den, og går ganske enkelt bedre sammen med forstærkeren rent æstetisk. Min gamle denon cd (dcd-980) som jeg fandt på loppemarked til 150 kr. spiller meget bedre end en panasonic dvd til 12-1600. giver stof til eftertanke... |
|
|
  Jeg forstår vist ikke dit argument, bør han købe en Denon DVD-afspiller fordi en anden og ældre Denon CD-afspiller lyder bedre end en nyere Panasonic DVD-afspiller ???
|
| Til top |
|
| |
Soffe Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Maj 2004 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Audi A3 skrev:
| Denon kommer med en afløser for DVD-700 i juni til ca. 1200 - 1400. DVD-1710 med progressive scan i pal |
|
|
Har du et link med noget info om det ?? Kunne være man skulle vente til Juni med at skifte afspiller.
Skulle den være bedre end dvd-700 eller bare den samme med progressive scan
|
| Til top |
|
| |
Audi A3 Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Maj 2004 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 17 Maj 2004 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville holde mig til SONY eller Pioneer. Og ikke Denon, som jeg selv har dårlige erfaringer med. Min tidligere afspiller i prisklassen omkring 6000,- fra Denon, var dårligere specificeret end en Bilka afspiller til 479,-. Bl.a. var converterne meget ringe, og billedet flimrede mere en acceptabelt.
|
| Til top |
|
| |
Audi A3 Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Maj 2004 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
| Jeg ville holde mig til SONY eller Pioneer. Og ikke Denon, som jeg selv har dårlige erfaringer med. Min tidligere afspiller i prisklassen omkring 6000,- fra Denon, var dårligere specificeret end en Bilka afspiller til 479,-. Bl.a. var converterne meget ringe, og billedet flimrede mere en acceptabelt. |
|
|
LOL - tror du ikke at det er dig der trænger til et sundhedstjek . Ikke hermed sagt at Denon er fejlfri - men ligefrem dårligere end en Bilka ting til 479,- __________________  Audi A3
Denon/Dali Grand & Euphonia
|
| Til top |
|
| |
Soffe Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Maj 2004 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan da håbe på at hvis der kommer en afløser til dvd-700 så falder den gamle i pris ?
nåede desværre ikke forbi og købe en 
Andre end Hurtigt som har dårlige erfaringer med Denon ?
|
| Til top |
|
| |
S.R.S Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 17 Maj 2004 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Audi A3 skrev:
Hurtig skrev:
| Jeg ville holde mig til SONY eller Pioneer. Og ikke Denon, som jeg selv har dårlige erfaringer med. Min tidligere afspiller i prisklassen omkring 6000,- fra Denon, var dårligere specificeret end en Bilka afspiller til 479,-. Bl.a. var converterne meget ringe, og billedet flimrede mere en acceptabelt. |
|
|
LOL - tror du ikke at det er dig der trænger til et sundhedstjek . Ikke hermed sagt at Denon er fejlfri - men ligefrem dårligere end en Bilka ting til 479,-
|
|
|
Jeg må nu indrømme jeg huske visse indlæg ovre i hifiklubbens forum (og så også spredte sig hertil), hvor en bruger, der lød til at vide noget om det, havde åbnet en denon (vist nok i 4k klassen) og konstateret, at meget af det elektronik der sad deri, ikke lige var fra den dyreste skuffe... Endda dårligere end ovennævnte Bilka DVD afspillere.
Meeen, det sagt, så synes jeg stadig det lyder lidt langt ude i skoven... Måske et bedre TV til sammenligning Hurtig?
Anyways, back to the subject, jeg ville foreslå en Kiss DVD DP-500 hvis der skal afspilles MP3/DivX fra computeren, det gør den jo over netværkskabel. Men hvis man ikke gør det, så vil jeg sige, hold dig til "rigtige" afspillere :) __________________ - Den lille HiFi Gnom
|
| Til top |
|
| |