Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 482
Sendt: 19 Juni 2004 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
hej
jeg har valget mellem Panasonic DVD-S 75 og pioneer 464. Jeg hælder mest til pioneer da jeg ved at de laver normalt super gode dvdér og har flot design men mange siger at den panasonic os skulle være rigtig god.
hos hifiimport har de begge to. og der koster 464 det samme. os 1000kr og så er den endda kodefri uden ekstra beregning. Troede os de var de samme efter at have læst de forskellige indlæg herinde, men ringede derind og han forklarede at selvom 370én har componentindgang og progressive scan(kan ikke bruge nogle af delene) og 464 ikk har, så er der forskel på nogle af komponenterne som sidder deri, men det var ikk noget man kunne se på papiret. 370 gjorde vist nok brug af nogle lidt billigere dele, men har var ude på en meget teknisk forklaring som jeg lige kunne følge med i. Buttom line, selvom 370èn understøtter ovennævnte ting, så brugte 464 en anelse bedre komponenter.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum