| Sendt: 21 Juni 2004 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej jeg skal købe en dvd afspiller, primært fordi jeg gerne vil kunne se nogle af de mange dvd'er jeg har. Jeg har kun et daewoo 20" tv, så på billedsiden er der vel ikke det store at hente ved at købe en dyr frem for en billig. Jeg har ikke noget surround lyd men jeg har et hæderligt stereoanlæg som jeg vil bruge til lyd. Det jeg vil spørge om er om lyden bliver dårlig bare fordi man køber en af de der billige fra elgiganten t omkring 400kr - nu snakker vi ikke ud fra kryptiske HIFI filosofiske synspunkter...men bare set fra sådan en normal persons synspunkt...
det skal bare ikke være sådan så dvd'en ligefrem skærer nogle af de dybe og de høje frekvenser af fordi den er skod... det skal selvfølgelig ikke hæmme mit anlæg i at lave bulder og brag.
Husk på at mit tv kun er 20", og jeg ikke har surround lyd, eller digitale indgange. så egentlig er der vel, i min situation, ikke så stor en forskel på om det er en billig skod dvd eller en dyr en til 5000kr?
__________________ "106 miles to Chicago. We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
|