| Forfatter |
|
SiXoN Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 74
|
| Sendt: 04 August 2004 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
pulse83net Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 325
|
| Sendt: 05 August 2004 kl. 06:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes den er meget dårlig...både lyd og billedmæssigt. Den er god til det helt basale, men vil du i dybden og finjustere er den intet værd. Men nu vi er ved det, har de netop udsendt en ny 3-disc deluxe version af The Calibrator (netop pga. mange klager over den tidligere udgivelse). Uden overhovedet at have prøvet den, virker den en smule mere seriøs. Du kan læse mere her:
http://www.outpostfx.com/products.html

|
| Til top |
|
| |
SiXoN Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 74
|
| Sendt: 05 August 2004 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan se den skulle være kommet på market´... Har du nogen ide om hvor man kan købe den? Prøvede lige at søge hurtigt på www.google.dk, men fandt den kun i en svensk butik, discshop.se, og det bliver næsten 500kr hvis jeg skal ha' den der fra. Da de lægger 100,- kr. til når det er i udlandet...
|
| Til top |
|
| |
Spider Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 299
|
| Sendt: 05 August 2004 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
calibrator er det værste gang sh*t.......
|
| Til top |
|
| |
pulse83net Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 325
|
| Sendt: 05 August 2004 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
SiXoN skrev:
Kan se den skulle være kommet på market´... Har du nogen ide om hvor man kan købe den? Prøvede lige at søge hurtigt på www.google.dk, men fandt den kun i en svensk butik, discshop.se, og det bliver næsten 500kr hvis jeg skal ha' den der fra. Da de lægger 100,- kr. til når det er i udlandet...  |
|
|
Nej, det ved jeg ikke. Det tager nok lidt tid før den breder sig til andre butikker. HiFi Klubben har den gamle version, så det kan være at de får den nye også. Det samme gælder vel for CDON. Du kan jo prøve at skrive til de to butikker og se om de har tænkt sig at forhandle den.
|
| Til top |
|
| |
manley Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 300
|
| Sendt: 05 August 2004 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jacob AN Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 05 Juni 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 203
|
| Sendt: 05 August 2004 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit fortrukne setup DVD er: The ultimate DVD, platinum den er suveren har en masse fiutiuers som kan kalibrer enens anlæg.
Jeg gav 250.- for DVD´en, ved DVDproshop i Århus.  __________________ Med Venlig Hilsen
Jacob
-----------------------------------
Hjemmebio er fedt
min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
mshh Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 09 Juli 2005 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jørgensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 92
|
| Sendt: 09 Juli 2005 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også den skive, og jeg synes absolut ikke den er på niveau med Digital Video Essentials. Jeg har ikke prøvet den nye version af Calibrator (eller den gamle for den sags skyld) __________________ Hvis man går i andres fodspor kommer man aldrig foran......
|
| Til top |
|
| |
powda Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 678
|
| Sendt: 09 Juli 2005 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv at kigge på klubbens side under beskrivelsen af Calibrators disc to. Hvorfor snakkes der pludseligt om faldskærme?
:] __________________ AnanaZz
|
| Til top |
|
| |
disconow Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 100
|
| Sendt: 16 Juli 2005 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej ..Jeg har for et per måneder siden købt den nye Calibrators (3 disk versionen) ..hvor der også er HD stuff med, og må sige at jeg blev lidt skuffet. Jeg har ikke rigtig rodet med sådan noget før, men synes ikk rig fik det helt store udaf det __________________ SONY 52X3500 LCD TV | Yamaha RX-V 2600 | PODSPEAKERS MiniPod 5.1 | HTPC: Core 2 Duo E6400, 2gb ram, 400gb HD, 7600gt (HDCP), Audiotrak Prodigy 7.1 LT
|
| Til top |
|
| |
mer156 Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 81
|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 00:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tjementum Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 246
|
| Sendt: 01 August 2005 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg vidste slet ikke at den slags fandtes.
Er der nogen der kan forklare en novice, hvad man f.eks. kan bruge en sådan DVD til?
Jeg er ved at købe en 42" Panasonic Plasma HD Ready skærm (TH42PV500). Den vil blive koblet til min Microsoft Media Center PC via VGA (DVI -> HDMI virker ikke på nogen plasma skærme). Dertil komme en Maranzt Surrond Sound Reciever SR4500 eller SR5500.
Vil jeg kunne bruge en sådan DVD til at få det mest optimale billede og lyd? Eller hur? Bemærk at det vil så blive DVD afspilleren i Media Center som skal køre denne, da jeg ikke har eller vil have en standalone DVD afspiller.
Hvilken af disse skal jeg så købe?http://www.dvdinternational.com/pd_digital_video_essentials. cfm
eller
http://www.hifiklubben.com/iz.asp?id=1%7Cp%7C247%7C247%7C668 9%7Cpdetail
Thomas
|
| Til top |
|
| |