| Forfatter |
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 07 August 2004 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Hvis der skulle være flere fans af kanon serien Sopranos, så skal i endelig ikke holde jer tilbage for at bestille de forskellige sæsoner via cdwow.com jeg har lige modtaget min Sæson1, jeg ville ikke betale den syge pris de skal have for dem her i DK, men jeg var lidt træt af at der ikke var danske tekster på, skulle jeg have det, skulle jeg bestille en special svensk udgave hos cdon.com til den vandvittige pris af 7xx,- og det gad jeg simpelthen ikke og betale, men da jeg fik åbnet pakke fra CDwow og kigget lidt på DVDæsken, så jeg til in store overraskelse at der var danske tekster på, og så til ~280,- jeg har allerede bestilt sæson2 
Er der nogle der ved om der findes flere ind de 4sæsoner ??
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 07 August 2004 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er guf for mine sarte ører.. og for min sarte bankbog.. TAK for tippet.. de vil blive bestilt når pengene igen er der. (jeg har lovet at holde igen med investeringerne  )
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

|
| Sendt: 07 August 2004 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
det er guf for mine sarte ører.. og for min sarte bankbog.. TAK for tippet.. de vil blive bestilt når pengene igen er der. (jeg har lovet at holde igen med investeringerne ) |
|
|
Det var da så lidt, du er måske også Soprano fan??
Den DVD som havde danske tekster hos cdon.com kostede 769,- ja og så skulle man leve med at coverteksten osv. var på svensk, hmm nej tak..

|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 07 August 2004 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja jeg er sopranos fan.. har så vidt muligt set alle afsnit, tror der er omkring 10 jeg ikke har set. både fordi jeg ikke så de første afsnit (dumt ) og så har der været enkelte hvor jeg ikke har haft mulighed for at se dem.
jeg glæder mig til de begynder at sende igen.. nogen anelse om hvornår ?? ja, udover end når de er færdige med at optage dem..
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

|
| Sendt: 07 August 2004 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK, må indrømme at jeg heller ikke har set alle afsnit endnu, også derfor jeg vil have dem på DVD, men dem de sender lige nu på TV2 om søndagen, tror jeg er nogle afsnit som endnu ikke er lavet på/til DVD, jeg har nemlig kigget hver Søndag på hvad afsnittet hed, og derefter kigget på de forskellige sæsoner afsnits betegnelser, og har ikke kunne finde dem der bliver vist lige nu, så jeg går ud fra at det er sæson5...
Men det er helt klart noget af det fedeste jeg længe har set..

|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 07 August 2004 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
der kan man bare se.. jeg vidste ikke de sendte Sopranos igen..
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 07 August 2004 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tror ikke de har udsendt alle på dvd endnu...
men hvorfor vil du absolut have danske undertekster? så meget snøvler de heller ikke....
netop det med det svenske cover er rigtig irriterende ved cd-on, og så det faktum at der altid går ged i den når man vil ændre sin adresse... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

|
| Sendt: 08 August 2004 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
|
jeg tror ikke de har udsendt alle på dvd endnu...
men hvorfor vil du absolut have danske undertekster? så meget snøvler de heller ikke....
netop det med det svenske cover er rigtig irriterende ved cd-on, og så det faktum at der altid går ged i den når man vil ændre sin adresse...
|
|
|
Nej jeg kunne heller ikke forstille mig at alt er udkommet endnu, men jeg ville vildt gerne vide om de afsnit de viser nu på TV2 er sæson5..
Grunden til de danske tekster er at det er rart at have,og man vil jo nødigt gå glip af noget 
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

|
| Sendt: 08 August 2004 kl. 02:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Ja så har jeg selv fundet ud af at de afsnit der kører på TV2 lige nu er Sæson 4.
Sæson 5, kører lige nu i USA, og Sæson 6 skal de starte med at indspille i 2005..
Læs mere her:
http://www.hbo.com/sopranos/index.shtml

|
| Til top |
|
| |
Autechre Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 334
|
| Sendt: 08 August 2004 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B skrev:
Grunden til de danske tekster er at det er rart at have,og man vil jo nødigt gå glip af noget  |
|
|
Ikke for at smide malurt i bægeret - men hvis jeg ikke tager helt fejl, så går du da glip af noget alligevel:
- Anamorphic 1.85:1.
- DD 5.1
Prisen er selvfølgelig det dobbelte for R1 hos CD-WOW. Men nogen er jo villige til at betale, for at få det hele med - so now they know... 
Uanset hvad, så er Sopranos en kanon serie! 
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

|
| Sendt: 08 August 2004 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV32R skrev:
Bjørn B skrev:
Grunden til de danske tekster er at det er rart at have,og man vil jo nødigt gå glip af noget  |
|
|
Ikke for at smide malurt i bægeret - men hvis jeg ikke tager helt fejl, så går du da glip af noget alligevel:
- Anamorphic 1.85:1.
- DD 5.1
Prisen er selvfølgelig det dobbelte for R1 hos CD-WOW. Men nogen er jo villige til at betale, for at få det hele med - so now they know... 
Uanset hvad, så er Sopranos en kanon serie! 
|
|
|
Du har helt ret, det går jeg desværre glip af her i sæson1, men sæson2-3-4 er både i 16:9 og DD5.1 og min DVD kan heller ikke tage R1 og havde jeg købt R1 versionen, så havde der sikkert ikke været DK tekster på...

|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 09 August 2004 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
det afsnit de sendte igår, har jeg set før.. men jeg kan ikke huske om det var på dansk tv eller svensk/norsk .. men et dejligt gensyn
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2004 kl. 00:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er bare glad for at høre at der kommer en sæson 6, tak for det  __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2004 kl. 01:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
| det afsnit de sendte igår, har jeg set før.. men jeg kan ikke huske om det var på dansk tv eller svensk/norsk .. men et dejligt gensyn |
|
|
De afsnit der kører lige nu på TV2 er genudsendelser, og de har været vist på TV2 før, det kan være de varmer op til at sende Sæson5 det ville sgu være dejligt...
Kim Olsen:
Har du set Sæson 5 ??

|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2004 kl. 01:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
nope, jeg har desværre ikke altid tid....
men jeg glæder mig til der engang kommer et boxed sæt, næsten lige så meget som jeg glæder mig til en komplet ringenes herre trilogi extended directors cut (og jf. sælgeren hos den lokale dvd pusher bliver det helt op til15-17 dvd'er!) __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |