| Forfatter |
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 09 August 2004 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 09 August 2004 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
man kan få scartboxe i stil med den du har set i silvan, bare i en bedre kvalitet.. fx av-connection.dk og KT radio Odense har også et par stykker svjh
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 09 August 2004 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
|
man kan få scartboxe i stil med den du har set i silvan, bare i en bedre kvalitet.. fx av-connection.dk og KT radio Odense har også et par stykker svjh
|
|
|
Ja, men tager denne box ikke pusten fra et scart kabel til ca. 800 kr ?? 
Det er defor jeg gerne vil undgå denne box og bruge en fremtidig dvd-maskine som "fordeler" box....hvis man kan ? Dvs. super scart fra dvd til TV og et low-end scart (som jeg har nu) imellem DVD'ens scart out og video'ens scart in. Kan det lade sig gøre ? Så får jeg ikke noget "forstyrrende" ind imellem dvd'en og tv'et...
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 09 August 2004 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tror ikke du kan køre din videos signal gennem din dvd. du kan det modsatte, dvs køre dvden signal gennem videoen, men det får du ikke et godt resultat ud af.
for bedste resultat er du nok nødt til at skifte manuelt.. du har ikke svhs/composite indgang på dit tv?? så kunne du forbinde vhs'en den vej
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 09 August 2004 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
|
jeg tror ikke du kan køre din videos signal gennem din dvd. du kan det modsatte, dvs køre dvden signal gennem videoen, men det får du ikke et godt resultat ud af.
for bedste resultat er du nok nødt til at skifte manuelt.. du har ikke svhs/composite indgang på dit tv?? så kunne du forbinde vhs'en den vej
|
|
|
Jo, S-HVS på fronten og tre indgange til ps2'en (vistnok rød/hvid/gul) ligeledes på fronten. Jeg vil have det om bagpå hvor der desværre kun er 1 scart stik ind og 1 ud... . Nu da har jeg ps2'eren siddende i fronten med ledninger hængende ud over det hele og der skal altså ryddes op i det kabelrod . Det ser træls ud når jeg engang for noget soundstyle møbler at tv'et ligner noget diy med kabler hængende ud af fronten....kan gå nu, men når der kommer styr på tingene med kabelbakker osv. skal det være gennemført 
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 09 August 2004 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 09 August 2004 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
1 scart ud.. har du prøvet at tilslutte til den "udgang" ??.. det kunne jo være at der var signal begge veje.
|
| Til top |
|
| |
MagnusHolm Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2004 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 10 August 2004 kl. 00:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
eller også må du jo bare hen og skifte stikket ud når du skal se video, og så sætte det i igen bagefter.
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2004 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
MagnusHolm skrev:
|
eller også må du jo bare hen og skifte stikket ud når du skal se video, og så sætte det i igen bagefter.
|
|
|
Det var netop det jeg ville undgå.... men efter at have nærlæst manualen
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2004 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
står der at scart 1 understøtter, som indgangssignal, Audio/video signaler og RGB signal. Mulige indgangssignaler ( ) for Scart 2 er Audio/video signaler og S-video signal ...øhm...så har jeg vel ikke noget problem og udgangen er også en "indgang" som witzel skriver....
Men hvordan kan et scart stik være S-video...det forstår jeg ikke ? Er s-video ikke de der små sorte runde stik ?
Man skal læse sin manual....
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 10 August 2004 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja man skal læse i sin manual ..
uden at være ekspert på området, så mener jeg det er noget med hvis du bruger svhs m/scart adapter i scart 1, vil du kun få sort/hvid billede, men i scart 2 vil du self. få det med farve.
jeg tror nu alligevel godt du kan bruge alm scart signal i scart 2
|
| Til top |
|
| |