Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
Sendt: 26 November 2004 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
Hej, jeg har endelig fået mig en dvd-brænder, og har dermed besluttet mig for at aflive min video. Nu er problemet bare hvilke skiver jeg skal købe til min dvdafspiller? Skal det være + eller - ?
Bruger siden: 26 November 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 360
Sendt: 27 November 2004 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
Ja, tag at kigge forbi videohelp.com - der kan du finde mange gode råd om emnet. Derudover kan de fleste dvd afspillere afspille både + og - skiver og forskellen er så lille at det ingen betydning har for noget som helst. Så tag bare det første og det bedste.
Der kan du ligenu få 100 stk. Data-Mart DVD-R 8x (men de kører 12.5x uden problemer) incl. 100 stk. DVD covers for 425,- hvis man selv henter dem dernede .. Men ta' et kig på deres side, de er rimelig billige =)
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 595
Sendt: 27 November 2004 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
Hvad skal i allesammen med så mange (100stk) dvdskiver?
Husk på at når du brænder så er det meget vigtigt ikke at sætte hastigheden for høj. Dette skaber meget ustabile skiver og det kan slet ikke betale sig. Man sparer jo ikke meget tid ved det andet. Ydermere skal du lade den brænde i fred og ikke betjene computeren mens du brænder.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum