Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 12:17   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: DVD sammen med 32" LCD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tarzan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2003
Status: Offline
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 10:32 | IP-adresse registreret  

Halløj!

Jeg skal ud og købe en ny DVD-afspiller, som skal bruge sammen med min nye 32" Sharp LCD skærm. Jeg har derfor brug for jeres hjælp

DVD-afspilleren skal kunne understøtte upscale af dvdformatet til 768P og meget gerne have DVI udgang (jeg går ud fra at dette er bedre end composite?)

Jeg har set lidt på Samsung's afspillere, men det lader ikke til, at de bliver solgt i danmark.

Hjælp!

Til top Vis tarzan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tarzan

tarzan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2003
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 11:22 | IP-adresse registreret  

Hov,

Jeg fandt denne på samsung's danske side: http://www.samsung.com/dk/products/dvd_players/dvd_players/d vd_hd745.asp

Er der nogen der har erfaringer med den?

Til top Vis tarzan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tarzan

zaboom
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 08:41 | IP-adresse registreret  

Kender ikke modellen personligt, men mener at have læst at det er "den gamle model" og at en opgraderet 2005 model er på vej.

Men prøv lige at tjekke denne fede maskine ud http://www.neodigits.com/body/product/HVD208/feature.asp

Der er virkelig ved at ske meget på dvd afspiller markedet.

Til top Vis zaboom's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaboom Besøg zaboom's Websted

Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 09:11 | IP-adresse registreret  

zaboom skrev:

Kender ikke modellen personligt, men mener at have læst at det er "den gamle model" og at en opgraderet 2005 model er på vej.

Men prøv lige at tjekke denne fede maskine ud http://www.neodigits.com/body/product/HVD208/feature.asp

Der er virkelig ved at ske meget på dvd afspiller markedet.

Det var da for en gangs skyld en model med nye funktioner. 1080p kan den udsende og afspille et unavngivet format i 720p. Dog virker det umiddelbart lidt sært, at den kun kan udsende 1080p via component og ikke via HDMI?

Til Tarzan: jeg ville se på en Panasonic S97, som jeg tror er een af de bedste HDMI-maskiner i den lavere prisklasse (dvs. under 5.000). Så vidt jeg har læst på AVSforum, er Samsungs to nyeste maskiner 745 og 945 plaget af en række forskellige problemer, mens Panasonic'en lader til at være mere problemfri, er det mit indtryk.

Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes