Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 19:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Impulskøb? Denon DVD-1400! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mortenkongsfelt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 15 Marts 2005 kl. 01:31 | IP-adresse registreret  

Så skulle det være... Jeg er træt af at skulle låne de gamles l**tE dvd-afspiller hver gang jeg skulle se en film på mit tv, så jeg tænkte at nu vil jeg have mit eget...

Jeg afsatte 2000-2500 kr. til en DVD-afspiller og faldt hurtigt over den her (Denon DVD-1400) og læste også en enkelt test på den - og så at den var blevet kraftigt prisnedsat hos Hifiklubben! Så jeg købte den...

Jeg har siddet og brugt den sidste time på at læse om forskellige DVD-afspillere og er bange for at jeg har gjort et dårligt køb?

Den skal tilsluttes et (ret skod) 25" CRT fjernsyn og derudover mit Logitech Z-5500 5.1 lyd (ja, bare grin, ved godt det ikke er hifi i jeres øjne )

Hvad syntes i - har jeg valgt det rigtige eller skal jeg sende den retur, få mine penge tilbage og købe noget andet?

Og lige en sidste ting... hvordan fungerer det med tilslutning til mit 5.1 anlæg?

Tak for hjælpen.

Til top Vis mortenkongsfelt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mortenkongsfelt

ebsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 15 Marts 2005 kl. 08:10 | IP-adresse registreret  

Tilslutningen til dit anlæg skal foregå med optical eller coax. Coax er bedst på de små længder, og optisk på længere længder. Men find dig et godt coax kabel til omkring et par hundrede kroner, og tilslut den til stikket bag på control enheden i Logitech-sætter, og tilslut den i dvd'en. Du skal muligvis ind i instillinger på din dvd-afspiller, for at vælge at du bruger coax.
Til top Vis ebsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ebsen

mortenkongsfelt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005
Sendt: 15 Marts 2005 kl. 13:03 | IP-adresse registreret  

Ok tak for det, hvor skal jeg købe mit coax kabel? Bare i hifi klubben eller findes der billigere og bedre alternativer?

Jeg har nu modtaget DVD-afspilleren og den kører i baggrunden med min Metallica - Cunning Stunts, tilsluttet mit gamle stereoanlæg :)

Jeg har ikke så meget at sammenligne med, men syntes i at jeg skal beholde DVD-afspilleren eller finde noget andet i samme prisleje?

Til top Vis mortenkongsfelt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mortenkongsfelt

HenJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004
Sendt: 15 Marts 2005 kl. 13:17 | IP-adresse registreret  

mortenkongsfelt skrev:
har ikke så meget at sammenligne med, men syntes i at jeg skal beholde DVD-afspilleren eller finde noget andet i samme prisleje?

Du må jo første finde ud af hvad du har brug for, ex, skal du bruge dit(Citat; l**te tv) i 10 år endnu er den jo fin nok, men skifter du til plasma snart, ville jeg da finde en anden med dvi og den slags, for du får jo hvad du betaler for, overvejer selv at skifte min H/K dvd25 ud til en dennon 3910, for den har en rigtig god video del, og en helt anden pris (ca. 10.000)
men du kan jo se på brugtmarked, der for du mere for pengene...

Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
Til top Vis HenJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenJ Besøg HenJ's Websted

-jan-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 15 Marts 2005 kl. 13:20 | IP-adresse registreret  

mht. til kabler kan du købe dem online her: http://av-connection.com

Jeg bestilte 5 sæt kabler i går, og posten havde dem alle med i dag -

Til top Vis -jan-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -jan- Besøg -jan-'s Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes