Bruger siden: 23 April 2005
Status: Offline Indlæg: 13
Sendt: 27 April 2005 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
hey!
jeg har lag et indlæg omkring en forstærker hvor jeg fik masser af respons! tak! jeg har så tænkt mig at sætte en DVD til forstærkeren og bruge den som selvfølgelig DVD men også som cd afspiller! kan i anbefale en??? der kan bruges til begge ting eller skal jeg købe både cd afspiller og DVD??
Bruger siden: 04 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1010
Sendt: 30 April 2005 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
Nu står jeg også til at skulle købe en ny DVD afspiller. Jeg havde forestillet mig at afsætte et sted mellem 2- og 3000 kr. Lyden har førsteprioritet, dernæst billedet. Ideer modtages med glæde, gerne med angivelse af hvilke D-A konvertere der bruges.
Bruger siden: 25 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 557
Sendt: 30 April 2005 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
Raskolnikov skrev:
Dead Inside skrev:
hvilken en så?
Hvis du kun har 1000; kr. ville jeg sige den billige, Pioneer DV 370 sort kodefri til den pris hos. www.tapeconnection.dk
Men whoaa det er sku også billigt for den hos hifi import! Tag den! Undersøg lige hvordan de er at handle med først, lav en søgning herinde.
Har selv handlet en del hos Hifiimport - der er slet ingen problemer. Jeg handlede bla. et par højttalere som jeg pakkede ud og hørte, men det var ikke mig. Så jeg sendte dem tilbage og fik pengene tilbage. Ingen problemer der.
Bruger siden: 23 April 2005
Status: Offline Indlæg: 13
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
nu har jeg så fået skrabet penge sammen så nu kan godt få en DVD til de 3000! den skal så køre med harmon/kardon 335 reciever og stadig med to jbl 14"!!! håber på lige så meget respons som jeg har fået!!!!
Bruger siden: 04 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1010
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
Jeg har selv bestilt en Pioneer DV-575A fra hifi-import. Den har fået rigtigt gode anmeldelser, er billig og æder også SACD. Den ligger dog en del under din øvre budgetgrænse. Fortsat god jagt.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum