Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 04:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Afspiller DivX + understøtter .srt el. .s (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mkollerup
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2005
Status: Offline
Sendt: 03 Juni 2005 kl. 09:51 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har set de indlæg der ellers har været om denne maskine, men der er desværre ikke nogen af dem hvor mit spørgsmål bliver besvaret så derfor må jeg jo hellere lave dette indlæg.

Er der nogen der ved om maskinen understøtter .srt eller .sub undertekster når der afspilles film i DivX?

Er maskinen kodefri? Hvis ikke er der nogen der ved hvordan man gør?

Jeg har også kigget på den billigere Philips model DVP3010. Er der nogen der kan svare på ovenstående spørgsmål angående denne maskine.

Hvilken af dem er bedst? skal primært bruges til DivX film.

Sidst men ikke mindst ville jeg lige spørge om der var nogen der måske kunne anbefale en anden maskine der afspiller DivX og understøtter .srt eller .sub undertekst filer.

Til top Vis mkollerup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mkollerup

pallepop
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005
Status: Offline
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 11:14 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige fået min pioneer dv-380 her i sidste uge som er kodefri, og afspiller alle de divx formater jeg har smidt i den indtil nu ... og tager både .srt og .sub undertekster .... hvilket er cool da det er af den grund jeg købte den.

Jeg gav ca. 800 kr for den incl fragt fra tyskland hvilket jeg synes er en fin pris da den kan alt det jeg har brug for ....

nu har jeg ikke så meget forstand på dvd afspillere men den har både dts, dolby, progressive scan og alt det der gejl ... så alt i alt vil jeg da tro det er en god afspiller til pengene .... 

Jeg kan godt anbefale den dvd afspiller ihvertfald hvis du skal bruge den til divx film med untertekster fra nettet ... det er det jeg bruger den til og det virker 100% uden problemer, indtil nu ihvertfald ... !

//pallepop

Til top Vis pallepop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pallepop

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes