| Forfatter |
|
Mikkel Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 224
|
| Sendt: 13 August 2005 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa.
Når min Denver DVD skal afspille hurtige scener eller noget hvor der er høj lys-kontrast, så hakker den.
Da jeg er ved at købe ind til en hjemmebiograf, vil jeg gerne undgå dette ved den næste afspiller jeg køber.
Så er der en tommelfinger-regl man kan gå efter, så man kam undgå dette problem ved næste køb?
på forhånd tak
|
| Til top |
|
| |
tranum1 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 449
|
| Sendt: 13 August 2005 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja lad være med at købe den billigste afspiller du kan finde.
Jeg har selv Denon nu, dog en lidt pebret en, og den hakker ihvertfald ikke. Den valgte jeg nu mest ud fra flere kvalitetskriterier, bl.a. den gode musikalske lydgengivelse. Der har jeg tidligere haft Pioneer, og var ikke så imponeret over deres musikalske kvaliteter, men til selve DVD-afspilningen har Pioneer dog min største respekt, det har de virkeligt tjek på. Jeg tvivler på nogle af deres modeller hakker. Heller ikke de billige.
|
| Til top |
|
| |
hans123 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1050
|
| Sendt: 13 August 2005 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
til en hjemmebio er denver nok ikke det bedste valg.
Dog har jeg ikke problemer med de to denver maskiner jeg har. ( en i bil og en på børne værelset )
Mvh Hans
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 13 August 2005 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
tranum1 skrev:
|
Ja lad være med at købe den billigste afspiller du kan finde.
|
|
|
Bingo!
Det er utroligt at man kan fremstille en DVD afspiller til under 300 Kr. Til gengæld skal man heller ikke forvente mirakler, og det får man heller ikke. Hakkende bevægelser, lyd ude af synkronisering, og generel dårlig billedkvalitet, hører til dagens (u)orden på sådanne maskiner. Køb istedet en ordentlig maskine til 1500-2000 Kroner, så er det problem løst. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 14 August 2005 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv sådan en Denver-ting til små 300 kr. og den gør nøjagtigt som du beskriver . Det er i alt sin enkelthed noget forfærdetlig skrammel du har dig der (mig selv incl.) og der er ikke andet at gøre end at:
1) Kyle skramlet på genbrugen
2) Giv den til svigermor
3) Smid den på loftet i tilfælde af din nye DVD går i stykker og skal til reparation
Begynd hellere at spare sammen til noget andet, evt. gør et godt brugtkøb  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Mikkel Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 224
|
| Sendt: 14 August 2005 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for svaret, venner!
Så konklusionen må være at vi smider Denver'en op i soveværelset og køber en ny DVD-afspiller til en 1500-2000 ,- til hjemmebiografen.
mvh
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 14 August 2005 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel skrev:
|
Tak for svaret, venner!
Så konklusionen må være at vi smider Denver'en op i soveværelset og køber en ny DVD-afspiller til en 1500-2000 ,- til hjemmebiografen.
mvh
|
|
|
Ja, det ville da være en god ide....check evt. testen af DVD'ere til rimelige penge her på hifi4all....den H/K DVD er nok et godt køb __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 14 August 2005 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er nu også nogle film, hvor det er selve filmen der hakker helt vildt!... Har bla. lagt mærke til en af Starwars filmem (en af de nye), hvor de går henover sådan en gangbro, og baggrunden af billedet panorere henover dron hæren... (eller hvad de nu er?), men der hakker billedet helt vildt, og jeg har endnu ikke kunne få den til at holde op, lige meget hvad jeg gør, og hvilken afspiller jeg har prøvet i, så gør den det, så det må næsten være filmen...
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 14 August 2005 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
micma18 skrev:
| Der er nu også nogle film, hvor det er selve filmen der hakker helt vildt!... Har bla. lagt mærke til en af Starwars filmem (en af de nye), hvor de går henover sådan en gangbro, og baggrunden af billedet panorere henover dron hæren... (eller hvad de nu er?), men der hakker billedet helt vildt, og jeg har endnu ikke kunne få den til at holde op, lige meget hvad jeg gør, og hvilken afspiller jeg har prøvet i, så gør den det, så det må næsten være filmen... |
|
|
Hvis du tænker på kapitel 20 i Star Wars II har du ret. Synes dog hakkeriet varierer afhængig af DVD-afspiller og display. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |