Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 19:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: ny sony dvd--lidt nervøs (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
scanlak
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2005
Status: Offline
Sendt: 25 September 2005 kl. 11:47 | IP-adresse registreret  

skal ud og ha fat i en brugt sony dvdafspiller som matcher mine andre sony produkter.

har skåret udvalget ned så jeg nu skal vælge mellem dvp s725d eller den tidligere reference dvp 7700.

har læst i test at s725d skulle være bedre som cd lyd afspiller end den noget dyrere 7700??!!

men er nu blevet lidt nervøs,da jeg på nettet har læst at de 2 pågældende modeller er låst,og ikke vil afspille hjemmebrændte fil m.m.??

nogen der kan gi mig nogle argumenter for at gi 2500 for en 7700,når jeg kan få en s725d til under 1000kr---som endda skulle være bedre??

7700 er dog væsentlig federe designmæssigt---meen 1500 xtra vil jeg ikke gi udelukkende for motordrevet front+champagne look

Til top Vis scanlak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af scanlak

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 25 September 2005 kl. 11:54 | IP-adresse registreret  

scanlak skrev:
men er nu blevet lidt nervøs,da jeg på nettet har læst at de 2 pågældende modeller er låst,og ikke vil afspille hjemmebrændte fil m.m.??

De er ikke "låst", laseren kan rent fysisk ikke afspille dem. Hvis du vil kunne afspille hjemmebrændte CD'er/DVD'er, så hold dig væk fra de to. Du skal også være meget obs på om de allerede er kodefri hvis det er vigtigt for dig, det er en dyr operation på de to. Generelt, så ville jeg passe på med at købe modeller fra før NS-serierne. Og helt generelt, så ville jeg gå efter en Pioneer DV 737, hvis jeg skulle købe en brugt DVD-afspiller i den gode ende... Men hvis det SKAL være Sony, så kig efter en NS900.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

boholm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003
Lokalitet: København
Sendt: 26 September 2005 kl. 08:39 | IP-adresse registreret  

Min 7700 afspiller brændte CDer og DVD+R og DVD+RW udemærket. Den vil dog ikke afspille DVD-R og DVD-RW. Mit tip er at brænde med laveste brændehastighed.

Jeg bruger så også "kun" min som drev, da jeg lader min Thule PR250B stå for D/A-konverteringen. Men det klarer den også godt.

7700eren var den tids topmodel fra Sony. Det var ikke kun udseendet, der var gjort noget ud af. Internt var der også kælet lidt mere for detaljer. Jeg kan ikke huske dem alle, men der blev afskærmet meget bedre, end man ellers ser, med kobberplader.

Under alle omstændigheder: Giv dem et lyt, før du køber!

Hørt på P3: "Kan du ikke forstå konsekvensen af at trykke enter?"
Til top Vis boholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af boholm Besøg boholm's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes