| Forfatter |
|
biojensen Branchemedlem

Installation/RoomAV
Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 571
|
| Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har modtaget løvernes konge idag .Jeg smed disc 2 i min pioneer 656 og valgte safarituren og her kommer problemerne så, der er pixelfejl og den hakker i billedet og lyden.Har også prøvet at se hvordan de har lavet musikken til filmen men her hakker den i lyden og nogle gange kører lyden men billedet sidder fast 1-3 sekunder.Nu har jeg prøvet i 3 dvdafspiller og der er de samme problemer Der er ikke nogle problemer med DISC 1
Er jeg den eneste der har problemer med DISC 2 
|
| Til top |
|
| |
Thunderhawk Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 150
|
| Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ër det den danske eller den amerikanske udgave ?
|
| Til top |
|
| |
DKMIK Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 559
|
| Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
biojensen Branchemedlem

Installation/RoomAV
Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 571
|
| Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thunderhawk skrev:
| Ër det den danske eller den amerikanske udgave ? |
|
|
Svar til Thunderhawk
Det er den danske udgave jeg har købt 
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Biojensen.
Jeg har lige købt den. Tjekker lige imorgen. Der var ihvertfald ingen problemer med disc 1. Bortset fra at DD på dansk, er lyden meget dårligere end på engelsk.
Mon det har noget med syncroniseringen at gøre???
MVH WRONG
|
| Til top |
|
| |
rasmus_bt Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 376
|
| Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg gætter på det er en uheldig udgave du har fået fingrerne i der. Det er fandeme irreterende når det sker... Tror ikke det bliver noget problem at bytte den, da det er en fejl fra distributørens side, men alligevel: ØV!
Prøvede det samme engang med Superman 2, hvor det var 2'eren den første time, hvorefter den skiftede over til Superman 3!!! Det var f**** syrede!
Held og lykke med bytningen
|
| Til top |
|
| |
carlmartin Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2003
Status: Offline Indlæg: 2
|
| Sendt: 10 November 2003 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
biojensen skrev:
jeg har modtaget løvernes konge idag .Jeg smed disc 2 i min pioneer 656 og valgte safarituren og her kommer problemerne så, der er pixelfejl og den hakker i billedet og lyden.Har også prøvet at se hvordan de har lavet musikken til filmen men her hakker den i lyden og nogle gange kører lyden men billedet sidder fast 1-3 sekunder.Nu har jeg prøvet i 3 dvdafspiller og der er de samme problemer Der er ikke nogle problemer med DISC 1
Er jeg den eneste der har problemer med DISC 2 
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
carlmartin Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2003
Status: Offline Indlæg: 2
|
| Sendt: 10 November 2003 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej du.
Jeg købte Løvernes konge i Toys'R'Us for en uge siden.Prøvede den på PC fordi mit TV var til reparation, men den den hakkede og stammede, Prøvede den på min bærbare, samme resultat.Filk mit TV tilbage og prøvede at spiller den på min DVDafspiller /en billig Denver) ---samme resultat.Byttede filmen i Toys'R'Us uden problemerer og gik hjem og prøvede på Denver-maskinen. Samme resultat. Hakken og stammen poå dvd-1.Byttede igen i Toys. Samme resultat. Prøvede hos min nabo, der oplevede samme fejl på en dvd-afspiller + på sin Playstation2. Sa,e sh*t. Returneredei T'R'Us, fik penge retur og købte en ny i Bilka. Den ViIRKER.
Mit indlæg er ikke ment som en reklame for Bilka. Ejheller som en nedvurdering af Toys'r'us. Sidstnævnte var flinke til at bytte 2 gange og betale pengene tilbage til sidst. Bilka har jeg stor tiltro til - og erfaring med - mht. at bytte defekte varer og få pengene tilbage.
Men det var altså bare MIN erfaring.
Hej & Venlig Hilsen
Carl Martin
|
| Til top |
|
| |
Skobbolop Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 197
|
| Sendt: 10 November 2003 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm.. jeg har prøvet nøjagtig det samme med Shrek..
Det store problem var bare at den var købt hos cdwow.com.. så det var fandme et bøvl at få den byttet..
|
| Til top |
|
| |
dvdjens Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 08 December 2003 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også haft problemer med Løvernes Konge både Disc 1&2 (pixelfejl), byttede den i forskellige forretninger først da jeg nåede til Bilka erfarede jeg som andre at deres eksemplarer virker, fedt !
|
| Til top |
|
| |