Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2025 | 09:38   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Denon-2910 underlig afspiller??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Soundfreak35
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 10 Juli 2006 kl. 00:37 | IP-adresse registreret  

Som nævnt før, har jeg haft Sony DVP-S-7700 i mange år som har været rigtig god afspiller i alle det år jeg har haft den. Har aldrig haft problemer med den. Har fået 2910 for 1½ mdr siden og var ikke begrejstet med den?! Først og fremmest, spilleren er meget langsomt med indlæsning af både dvd'er og almindelige cd'er?! Udover det, larmer den også en del!  Igår har det sket det,  at min kone har fået 2 skiver som en af dem er Verbatim cd og anden en var traxdata dvd-r. Begge skiver har blandet indhold på, såsom billeder og mp3. Den verbatim cd har virket optimalt mens den anden, som er dvd var problemer med. Afspilleren har haft rigtig svært med at læse den!? Til sidst har jeg prøvet min egen dvd med mange billeder på som jeg selv har lavet. Her gik det heeeeeelt galt!!!?  Afspiller'en kunne slet ikke læse den og man kunne godt høre rigtig høøøøøjt fart af skiven indvendigt. Her har jeg prøvet at stope den omgåeligt, uden held!? Alt det har sket imens på displayet var "STOP"!? Til sidst har jeg prøvet at får skiven ud med tryk på knapen på selve afspilleren. Skuffen kom ud med roterende skive i høj fart!!??? Vil skynde mig at sige at selve plastik i skuffen hvor cd eller dvd står er ridset nu???Jeg har aldrig oplevet sådan noget fra en afspilleren af DEN KLASSE!?

Til top Vis Soundfreak35's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soundfreak35

urte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005
Lokalitet: København
Sendt: 10 Juli 2006 kl. 06:55 | IP-adresse registreret  

har du prøvet med musik og film....

Soundfreak35
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Juli 2006 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Nu vil jeg ikke gerne broke mig alt for meget, men den her er utroligt! Har forventet meget mere for 5.000??? For 8 år siden har jeg købt Sony'en og den gang prisen for dvd-afspiller var på overkanten af 9.000. Tror mig, har aldrig fortryd købet af sony'en... Var ellers så glæd for 2910 før jeg har købt den, har læst her på forumet mange topics vdr. 2910, mange af test, reviews osv... Har slet ikke forventet at min (2910) afspiller skal være så dårligt?
Til top Vis Soundfreak35's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soundfreak35

sommelle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2005
Sendt: 12 Juli 2006 kl. 13:51 | IP-adresse registreret  

Hej Soundfreak35.

Jeg har lidt svært ved at læse ud af dit indlæg om der er CDer eller DVDer du har problemer med, men Denon 2910 understøtter ikke MP3 fra DVD, kun CD. Det samme gør sig sikkert gældende ved billeder. At den så alligevel godt kan afspille MP3 fra DVD er en anden sag. Iflg. Denon kan den ikke, så det er ikke en fejl hvis den brokker sig. Jeg har selv maskinen, og også prøvet MP3 fra DVD. Den kunne, men den piver ret vildt fra drevet. Billeder har jeg ikke prøvet med.

m.v.h.

Til top Vis sommelle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sommelle

Soundfreak35
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Juli 2006 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

sommelle skrev:

Hej Soundfreak35.

Jeg har lidt svært ved at læse ud af dit indlæg om der er CDer eller DVDer du har problemer med, men Denon 2910 understøtter ikke MP3 fra DVD, kun CD. Det samme gør sig sikkert gældende ved billeder. At den så alligevel godt kan afspille MP3 fra DVD er en anden sag. Iflg. Denon kan den ikke, så det er ikke en fejl hvis den brokker sig. Jeg har selv maskinen, og også prøvet MP3 fra DVD. Den kunne, men den piver ret vildt fra drevet. Billeder har jeg ikke prøvet med.

m.v.h.

Hej. Det drejer sig om 2 skiver som en er CD med mp3 og billeder på, mens anden er DVD, også med mp3 og billeder på. Cd'en var ikke problemer med, den kunne jeg åbne. DVD'en var problem?! Men så åbnede 2910 dvd'en, som du sagte, (den piver ret vildt fra drevet)... Største problem var når jeg har indsæt min egen DVD med 3GB billeder på! Så var den rigtig gang i drevet!Har prøvet at stope den, både med fjernbetjening og på panelet. Det hjælp sku' ikke!? Har også prøvet med standby osv. uden at hente noget løsning på hvordan stoper jeg min maskine??? Kunne godt slukke for on-off, men istedet for har jeg vælgt at får skiven ud med 'eject ' knappen som var ikke ret god ide fra min side. Hvordan kan det være at drevet kommer ud med roterende skive i høj fart??? Har aldrig set sådan noget??? 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes