Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 14:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: denon 1920 vs. philips dvp-9000sa (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sondergard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 10 August 2006 kl. 21:37 | IP-adresse registreret  

Jeg skal vælge mellem disse 2 afspillere, og er meget i tvivl. Jeg har forresten tv'et philips 32pf9830.

På linket nedenunden er de begge testet og de roser klart mest philips.
http://www.t3danmark.dk/index.php?module=pagesetter&tid= 16&filter=testtype:eq:33&orderby=core.publishDate:de sc

Men jeg har hørt at selv samme philips model har meget ustabil software og at det er grunden til at tapeconnection er stoppet med at sælge den. Nogen erfaringer?

Jeg vil selvfølgelig forbinde maskinerne via HDMI, men jeg har læst i en tidligere post at pixel plus og de andre billede-forbedrings-features bliver disabled, således det er dvden der skal klare alt arbejdet. Nogen der kan af eller bekræfte dette?

VH Jonas  

Til top Vis Sondergard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sondergard

nesdam
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 11 August 2006 kl. 10:42 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft Philipsen på prøve og var bestemt ikke imponeret af hverken billede eller betjening. Desværre havde jeg ikke mulighed for at afprøve billedet på HDMI udgangen. Displayet er umuligt at læse på afstand og lyset generer når man bruger projektor. Efter min mening er den ikke pengene værd.

Jeg har i stedet købt en billig Philips 3005 til 400 kr som midlertidig løsning indtil jeg skal skifte til HD DVD/BluRay. Den er meget hurtigere i betjening og afspiller dårlige DVDer bedre. På component udgangen er billedet ikke meget ringere end DVP9000.

Efter min mening er det tåbeligt at bruge en masse penge nu på en almindelig dvd-afspiller når de nye formater er lige om hjørnet med mulighed for langt bedre billedkvalitet end DVD. Prisen for en HD-DVD afspiller bliver næppe meget højere end hvad Philipsen koster.

Jeg vil under alle omstændigheder råde dig til ikke at købe en afspiller uden returret/prøveperiode.

Til top Vis nesdam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nesdam

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes