Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
Sendt: 15 November 2006 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
brohus skrev:
Jeg har besluttet mig for at købe en ny DVD-afspiller, men den må ikke koste mere end 2-2500,-
Den skal være rimelig god til at afspille alm cd-er+sacd. Det gør selvfølgelig hellere ikke noget hvis den kan klare HD da næste køb bliver et LCD-tv.
I det prisleje får du ikke toppen af poppen og slet ikke til CD etc. Nu kender jeg ikke din definition af "rimelig god" og ej heller dit nuværende set-up. Men baseret på billedekvalitet alene bør du også overveje Denon DVD1930. Jeg kender ikke Cambridge DVD89.
Med hensyn til at DVD-afspilleren skal "klare HD", går jeg ud fra du mener, at DVD-afspilleren kan sende et 720P/1080i/1080P signal ud via HDMI? Hvorvidt det er den bedste løsning frem for at tv'et skalere afhænger af tv'et.
__________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum