| Forfatter |
|
Jens Rainer Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 03 Januar 2007 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor købes denne meget positive omtalte DVD afspiller (OPPO OPDV971H) billigst ?
mvh og tak Jens Rainer
|
| Til top |
|
| |
zaboom Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 03 Januar 2007 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er lige med på en lytter/seer  __________________ ...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
| Sendt: 03 Januar 2007 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det letteste er vist at købe den direkte hos Oppodigital.com da der ikke er det store udvalg af forhandlere her.
Den kan også bruges med europæisk strøm
|
| Til top |
|
| |
krabbe74 Forum Bruger

Bruger siden: 22 August 2005
Status: Offline Indlæg: 70
|
| Sendt: 03 Januar 2007 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.kingselektronik.dk/
|
| Til top |
|
| |
taz123456 Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 03 Januar 2007 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
krabbe74 skrev:
| http://www.kingselektronik.dk/ |
|
|
Jeg har købt min hos kings elektronik. Har aldrig oplevet så ringe service. Da jeg modtog afspilleren ( efter flere uger hvor jeg ikke fik status på levering eller noget), blev der ikke vedlagt en kvittering. Skrev til dem flere gange uden svar. Det endte med at jeg måtte slå dem op på krak via deres adresse. Her fandt jeg ejermanden, som jeg har snakket med 2 gange, uden resultat. Her et år efter har jeg stadigvæk ikke modtaget kvitt.
Summa sumarum. Kingselektronik anbefaler jeg ikke.
Men ellers en fremragende afspiller. Den kan vist nok købes i sverige under et andet navn __________________ Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
|
| Til top |
|
| |
SACD user Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juli 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 101
|
| Sendt: 04 Januar 2007 kl. 07:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
En Oppo DV-970HD kan købes som Sigmatek XM-400 i Europa. Jeg ved ikke om tilsvarende gælder for DV-971H
|
| Til top |
|
| |
Kenneth Fuglsan Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 166
|
| Sendt: 04 Januar 2007 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte ligeledes hos Kingselektronik, og har heller ikke lutter glæde tilovers for dem. Jeg ventede, ligesom taz123456, i adskillige uger på at modtage afspilleren uden at få statusopdateringer på dette (dem skaffede jeg så pr. telefon ved at slå ejeren op på krak). Jeg bestilte maskinen pr. efterkrav, men blev noget overrasket over at pakken var 100,00kr. dyrere end forventet da jeg skulle afhente den på posthuset, men besluttede mig alligevel at tage den med mig, da jeg ikke ville risikere en lignende ventetid igen. Da jeg fik åbnet pakken bemærkede jeg også, at jeg ikke havde fået nogen kvittering. Jeg kontaktede efterfølgende ejeren igen for at høre til de 100kr., og fik da også af vide, at dem ville han tage sig af at sætte ind på min konto - men dette kan I nok gætte jer til hvordan det gik
__________________ Min hjemmebio
XboxFlash.dk
|
| Til top |
|
| |
taz123456 Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 04 Januar 2007 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kenneth Fuglsan skrev:
Jeg købte ligeledes hos Kingselektronik, og har heller ikke lutter glæde tilovers for dem.
Jeg ventede, ligesom taz123456, i adskillige uger på at modtage afspilleren uden at få statusopdateringer på dette (dem skaffede jeg så pr. telefon ved at slå ejeren op på krak). Jeg bestilte maskinen pr. efterkrav, men blev noget overrasket over at pakken var 100,00kr. dyrere end forventet da jeg skulle afhente den på posthuset, men besluttede mig alligevel at tage den med mig, da jeg ikke ville risikere en lignende ventetid igen. Da jeg fik åbnet pakken bemærkede jeg også, at jeg ikke havde fået nogen kvittering.
Jeg kontaktede efterfølgende ejeren igen for at høre til de 100kr., og fik da også af vide, at dem ville han tage sig af at sætte ind på min konto - men dette kan I nok gætte jer til hvordan det gik 
|
|
|
Ja velkommen i båden. Det er sq utroligt at man kan få så ringe service __________________ Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
|
| Til top |
|
| |
zaboom Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 05 Januar 2007 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan købe den her: http://www.crtprojectors.co.uk/dvd_players.htm
De har alle de fede modeller, inkl. den nye 981HD og de sender til resten af Europa også. På deres hjemmeside skriver de:
How to place an order
In the UK please call us to order. From Europe or the rest of the world please email or call to order. For your security, please do not send credit or debit card details in a plain text email.
Delivery
We send most goods in the UK by City Link next working day (by 5.30) road carriers. Deliveries outside the UK are normally by DHL (With tracking number) __________________ ...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
| Til top |
|
| |
KBAndersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 05 Januar 2007 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa
hvad er det for nogle dvd afspillere? det er ikke nogen jeg kender til. Hvad snakker vi om af kvalitet, sammenlignet med en Pioneer eller Sony i 5000.- klassen?? __________________ Mvh
Kenneth
|
| Til top |
|
| |
Jens Rainer Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 06 Januar 2007 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak for jeres hjælp og advarsler - den er nu bestilt hos http://www.livingcinema.nl/ til ca. 1800 Dkr. incl. DVI kabel og forsendelse.
Inwarehouse i Sverige har den også men sender IKKE til DAnmark.
TIL KB Andersen: Der er masser information om denne DVD afspiller på nettet også her. Søg efter OPPO OPDV971H eller BBK OPDV971H
Tak til alle igen
mvh JRH
|
| Til top |
|
| |
Boye Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
|
| Sendt: 06 Januar 2007 kl. 11:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
KBAndersen skrev:
| hvad er det for nogle dvd afspillere? det er ikke nogen jeg kender til. Hvad snakker vi om af kvalitet, sammenlignet med en Pioneer eller Sony i 5000.- klassen?? |
|
|
Kvalitet dækker jo over en del ting, bl.a samle- og lydkvalitet, men vurderet på ren billedkvalitet, dens evne til at skalere og de-interlace, samt evnen til at tolke videosignalet - via DVI vel at mærke - korrekt på trods af eventuelle forkert flag på dvd'en er den efter sigende i en klasse for sig.
"Secrets of Home Theatre and High Fidelity" giver den en usædvanlig flot førsteplads foran bl.a. Denons topmodel vurderet på en række parametre vægtet efter vigtighed. Det skal dog huskes at det er i NTSC-land og parametrene kan have andeledes vigtighed ved PAL-dvd'er.
http://www.hometheaterhifi.com/cgi-bin/shootout.cgi?function =search&articles=124
|
| Til top |
|
| |