Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 00:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: OPPO OPDV971H - købes hvor ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jens Rainer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 03 Januar 2007 kl. 12:45 | IP-adresse registreret  

Hvor købes denne meget positive omtalte DVD afspiller (OPPO OPDV971H)  billigst ?

mvh og tak Jens Rainer

Til top Vis Jens Rainer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jens Rainer

zaboom
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2004
Sendt: 03 Januar 2007 kl. 13:14 | IP-adresse registreret  

Jeg er lige med på en lytter/seer

Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 03 Januar 2007 kl. 13:38 | IP-adresse registreret  

Det letteste er vist at købe den direkte hos Oppodigital.com da der ikke er det store udvalg af forhandlere her.

Den kan også bruges med europæisk strøm

Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay

krabbe74
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 August 2005
Sendt: 03 Januar 2007 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

http://www.kingselektronik.dk/
Til top Vis krabbe74's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krabbe74

taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 Januar 2007 kl. 14:33 | IP-adresse registreret  

krabbe74 skrev:
http://www.kingselektronik.dk/

Jeg har købt min hos kings elektronik. Har aldrig oplevet så ringe service. Da jeg modtog afspilleren ( efter flere uger hvor jeg ikke fik status på levering eller noget), blev der ikke vedlagt en kvittering. Skrev til dem flere gange uden svar. Det endte med at jeg måtte slå dem op på krak via deres adresse. Her fandt jeg ejermanden, som jeg har snakket med 2 gange, uden resultat.  Her et år efter har jeg stadigvæk ikke modtaget kvitt.

Summa sumarum. Kingselektronik anbefaler jeg ikke.

Men ellers en fremragende afspiller. Den kan vist nok købes i sverige under et andet navn

SACD user
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juli 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 04 Januar 2007 kl. 07:39 | IP-adresse registreret  

En Oppo DV-970HD kan købes som Sigmatek XM-400 i Europa. Jeg ved ikke om tilsvarende gælder for DV-971H
Til top Vis SACD user's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SACD user

Kenneth Fuglsan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 04 Januar 2007 kl. 19:04 | IP-adresse registreret  

Jeg købte ligeledes hos Kingselektronik, og har heller ikke lutter glæde tilovers for dem.

Jeg ventede, ligesom taz123456, i adskillige uger på at modtage afspilleren uden at få statusopdateringer på dette (dem skaffede jeg så pr. telefon ved at slå ejeren op på krak).
Jeg bestilte maskinen pr. efterkrav, men blev noget overrasket over at pakken var 100,00kr. dyrere end forventet da jeg skulle afhente den på posthuset, men besluttede mig alligevel at tage den med mig, da jeg ikke ville risikere en lignende ventetid igen. Da jeg fik åbnet pakken bemærkede jeg også, at jeg ikke havde fået nogen kvittering.

Jeg kontaktede efterfølgende ejeren igen for at høre til de 100kr., og fik da også af vide, at dem ville han tage sig af at sætte ind på min konto - men dette kan I nok gætte jer til hvordan det gik

taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Sendt: 04 Januar 2007 kl. 19:20 | IP-adresse registreret  

Kenneth Fuglsan skrev:
Jeg købte ligeledes hos Kingselektronik, og har heller ikke lutter glæde tilovers for dem.

Jeg ventede, ligesom taz123456, i adskillige uger på at modtage afspilleren uden at få statusopdateringer på dette (dem skaffede jeg så pr. telefon ved at slå ejeren op på krak).
Jeg bestilte maskinen pr. efterkrav, men blev noget overrasket over at pakken var 100,00kr. dyrere end forventet da jeg skulle afhente den på posthuset, men besluttede mig alligevel at tage den med mig, da jeg ikke ville risikere en lignende ventetid igen. Da jeg fik åbnet pakken bemærkede jeg også, at jeg ikke havde fået nogen kvittering.

Jeg kontaktede efterfølgende ejeren igen for at høre til de 100kr., og fik da også af vide, at dem ville han tage sig af at sætte ind på min konto - men dette kan I nok gætte jer til hvordan det gik

Ja velkommen i båden. Det er sq utroligt at man kan få så ringe service

zaboom
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2004
Sendt: 05 Januar 2007 kl. 14:06 | IP-adresse registreret  

Man kan købe den her: http://www.crtprojectors.co.uk/dvd_players.htm

De har alle de fede modeller, inkl. den nye 981HD og de sender til resten af Europa også. På deres hjemmeside skriver de:

How to place an order

In the UK please call us to order. From Europe or the rest of the world please email or call to order. For your security, please do not send credit or debit card details in a plain text email.

Delivery

We send most goods in the UK by City Link next working day (by 5.30) road carriers. Deliveries outside the UK are normally by DHL (With tracking number)

KBAndersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003
Sendt: 05 Januar 2007 kl. 18:51 | IP-adresse registreret  

hejsa

hvad er det for nogle dvd afspillere? det er ikke nogen jeg kender til. Hvad snakker vi om af kvalitet, sammenlignet med en Pioneer eller Sony i 5000.- klassen??

Jens Rainer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2007
Sendt: 06 Januar 2007 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

Mange tak for jeres hjælp og advarsler -  den er nu bestilt hos http://www.livingcinema.nl/ til ca. 1800 Dkr. incl. DVI kabel og forsendelse.

Inwarehouse i Sverige har den også men sender IKKE til DAnmark.

TIL KB Andersen: Der er masser information om denne DVD afspiller på nettet også her. Søg efter OPPO OPDV971H eller BBK OPDV971H

Tak til alle igen

mvh JRH

Til top Vis Jens Rainer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jens Rainer

Boye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 06 Januar 2007 kl. 11:29 | IP-adresse registreret  

KBAndersen skrev:
hvad er det for nogle dvd afspillere? det er ikke nogen jeg kender til. Hvad snakker vi om af kvalitet, sammenlignet med en Pioneer eller Sony i 5000.- klassen??

Kvalitet dækker jo over en del ting, bl.a samle- og lydkvalitet, men vurderet på ren billedkvalitet, dens evne til at skalere og de-interlace, samt evnen til at tolke videosignalet - via DVI vel at mærke - korrekt på trods af eventuelle forkert flag på dvd'en er den efter sigende i en klasse for sig.

"Secrets of Home Theatre and High Fidelity" giver den en usædvanlig flot førsteplads foran bl.a. Denons topmodel vurderet på en række parametre vægtet efter vigtighed. Det skal dog huskes at det er i NTSC-land og parametrene kan have andeledes vigtighed ved PAL-dvd'er.

DVD Player Results
General Deinterlacing Core
3-2 Cadence, Film Flags Weight: 10, From DVD: WHQL, Film Mode 1 3-2 Cadence, Alt. Flags Weight: 8, From DVD: WHQL, Film Mode 2 3-2 Cadence, Video Flags Weight: 7, From DVD: More Tales of the City 3-2 Cadence, Mixed Flags Weight: 6, From DVD: WHQL, Chapter Break 1 and 2 2-2 Cadence, Film Flags Weight: 5, From DVD: Natural Splendors Chapter 6, Avia Zone Plate Film Mode High Detail Weight: 6, From DVD: Super Speedway Bad Edit Weight: 10, From DVD: Big Lebowski, Making-of Video to Film Transition Weight: 6, From DVD: WHQL, Mixed Mode 1 Recovery Time Weight: 6, From DVD: WHQL, Mixed Mode 1 Incorrect Progressive Flags Weight: 6, From DVD: Apollo 13, Making-of; Galaxy Quest Menu Motion Adaptive Weight: 10, From DVD: Video Essentials, Zone Plate; Sage Pendulum Sync Subtitle to Frames Weight: 2, From DVD: Abyss Chroma, 3-2 Film Flags Weight: 10, From DVD: Toy Story, Chapter 4 Chroma, 3-2 Alt. Flags Weight: 8, From DVD: Monsters, Inc. Chroma, 2-2 Film Flags Weight: 8, From DVD: Toy Story Main Menu. 3-disc set only Chroma, 4:2:0 ICP Weight: 5, From DVD: More Tales of the City Video Levels Weight: 8, From DVD: Avia, Horizontal Gray Ramp Blacker-than-Black Weight: 7, From DVD: Video Essentials, PLUGE pattern YC Delay Weight: 10, From DVD: Video Essentials, Bowtie Image Cropping Weight: 4, From DVD: Avia, Pixel Cropping Pattern Layer Change Weight: 4, From DVD: WHQL, Title Roll Responsiveness Weight: 6, From DVD: Avia Menus
OPDV971H> Video 2 98 15 4.5
DVD-5910> Auto-D> 97 .5 4.5
DVD-5910> Video > 97 .5 4.5
DVD-5910> Auto-C> 96 .5 4.5
OPDV971H> Video 1 94 15 4.5
DVD-S77 (> Auto 2 94 15 1 3.5

http://www.hometheaterhifi.com/cgi-bin/shootout.cgi?function =search&articles=124

Til top Vis Boye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boye

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes