Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 20:17   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: CD-afspilning problem (Thomson DTH 4500) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mikkelp
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 29 December 2003 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Hej alle

Jeg skal om et halvt år investere i en god DVD-afspiller og derfor er jeg interesseret i at forlænge min nuværende DVD-afspillers liv i denne periode.

Mit problem ligger i at min DVD Thomson DTH 4500 har præferencer i CD'erne. Nogle CD'er afspiller den problemfrit og andre er der næsten altid problemer med. Engang i mellem har den en god dag og spiller en af de "problematiske", men det sker sjældent. Jeg har lagt mærke til at den endda får lidt problemer med overhovedet at afspille når den har kørt hele aftenen... Den har aldrig problemer med DVD-afspilning. CD'erne den har problemer med virker ikke at være af en bestemt type.

Jeg har åbnet den og renset linsen med en vatpind, det hjalp en smule. Pludselig kunne den spille en del CD'er den slet ikke kunne før, men igen, ikke altid...

Hvad kan der være galt?

God Jul og Godt Nytår!

Til top Vis mikkelp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mikkelp

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes