Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 00:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Sony dvd afspiller ... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 30 December 2003 kl. 01:24 | IP-adresse registreret  

Hejsa ..

Jeg har lige nu både en kennex fra kvicly til 500 kr og en Denon DVD-3000, men overvejer at sælge Denonen i håb om at få råd til en ordentlig kvalitets Sony afspiller.

Jeg har svært ved at finde det rigtige på sonys hjemmesider syntes de er en jungle for sig.

Jeg har i forvejen et sony anlæg som jeg er meget tilfreds med og vil derfor gerne have en afspiller der falder ind i designet.

Jeg har forholdsvis kritiske øjne hvad angår lyd/billede synkronisering og også lydkvalitet har jeg forholdsvis høje krav til.

Jeg hader kennex'en den har slet ikke styr på synkroniseringen men den fungere udemærket som soveværelse maskine, og jeg for aligevel ikke noget for at skille mig af med den. 

Jeg ville gerne have noget i stil med Denonen bare i sony design. :)

Prisklassen ligger lidt på hvad jeg kan få for min denon men et sted mellem 3000 og 5000 kr er nok det mest realistiske.

Hvad kan i foreslå?

Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 30 December 2003 kl. 01:36 | IP-adresse registreret  

Din Denon DVD-3000 kommer næppe til at indbringe meget mere end 1500 kr. - det er jo en gammel sag baseret på en Panasonic DVD-A350!

Et godt bud vil være Sony DVP-NS930 som kan findes til gode priser både herhjemme og i Tyskland. Den har en af klassens bedste billed-dele og er ligeledes fortræffelig i SuperAudio-CD disciplinen!

Ellers er Pioneers nye DVD-A565 også et seriøst bud på en god maskine til superpris!

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 30 December 2003 kl. 01:53 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:

Din Denon DVD-3000 kommer næppe til at indbringe meget mere end 1500 kr. - det er jo en gammel sag baseret på en Panasonic DVD-A350!

Et godt bud vil være Sony DVP-NS930 som kan findes til gode priser både herhjemme og i Tyskland. Den har en af klassens bedste billed-dele og er ligeledes fortræffelig i SuperAudio-CD disciplinen!

Ellers er Pioneers nye DVD-A565 også et seriøst bud på en god maskine til superpris!

Tak for svaret .. vil bestemt over veje det ..

Dog lidt skuffet over at høre hvad jeg kunne forvente at få for DVD3000'eren .. havde håbet på mere ..

Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

jacobmamse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 30 December 2003 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

jeg kan også varmt anbefale sony' DVP-NS930 eller NS900 har selv NS900 se min hjemmebio her

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5128&PN =1&TPN=1

Til top Vis jacobmamse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jacobmamse Besøg jacobmamse's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes