| Forfatter |
|
Fernandez Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 184
|
| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
SpeedyJDK Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Samsung BD-P1000. Den kan læse hjemmebrændte skiver :P
__________________ Speedy/Skidrow^RF^DIT^JWS & HustlerDVDR
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 517
|
| Sendt: 02 Maj 2007 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
BS-P1200 som kommer til danmark her snart er klart den bedste billedmæssigt! Så er helt klart det rette valg hvis man vil have det bedste billede!
__________________ 109 Blu-ray film and counting!
Ejer af Mowee I/S & Mowee ApS.
Håndtering af mediafremvisning.
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 02 Maj 2007 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sony BDP-S1E. MEGET bedre billeder end på Samsung'en. Det billede slår bare det hele på et ordentlig tv/projector. Desværre også noget dyere end Samsung'en.
__________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
Batman Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
| Sendt: 02 Maj 2007 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
nemligja skrev:
| Sony BDP-S1E. MEGET bedre billeder end på Samsung'en. Det billede slår bare det hele på et ordentlig tv/projector. Desværre også noget dyere end Samsung'en. |
|
|
Jeg sværger også til Sony'en - det er vist kram. Venter spændt på de første anmeldelser.
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 02 Maj 2007 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
nemligja skrev:
| Sony BDP-S1E. MEGET bedre billeder end på Samsung'en. Det billede slår bare det hele på et ordentlig tv/projector. Desværre også noget dyere end Samsung'en. |
|
|
Der er væsentlig forskel på Samsung BDP1000 og den kommende BDP1200. Den nuværende er ikke særligt fantastisk, 1200'en er designet med udstrakt hjælp fra Joe Kane (som det har været tilfældet med deres projektorer), og dermed er der en rimelig sandsynlighed for at tingene er i orden.
Hvorfor Samsung ikke lader Joe Kane tage et kig ovre i LCD-afdelingen, det har jeg aldrig rigtigt forstået. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
Iron Man Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 02 Maj 2007 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
|
Hvorfor Samsung ikke lader Joe Kane tage et kig ovre i LCD-afdelingen, det har jeg aldrig rigtigt forstået.
|
|
|
LOL, tror muligvis ham som sidder der nu er farveblind 
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
|
| Sendt: 03 Maj 2007 kl. 03:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
nemligja skrev:
|
|
--> DETTE GÆLDER KUN BD-P1000
BD-P1200 er kendt i USA for den som giver det bedste billede! __________________ 109 Blu-ray film and counting!
|
| Til top |
|
| |
Batman Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
| Sendt: 03 Maj 2007 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har fået et lidt ambivalent forhold til Samsung. De virker meget aggressive i deres markedsføring. De ser ud til at være på forkant med udviklingen, og hurtige til at præsentere den nyeste teknologi. Men deres byggekvalitet halter efter min mening noget bagefter. Jeg havde en af deres dvd-afspillere med et glimrende billede (de var de første til at lancere en afspiller med opskalering) til ingen penge. Imidlertid var betjeningen så irriterende at den røg ud så snart et de andre mere "solide" mærker fik opskaleringsfaciliteten. Men måske gør jeg dem uret?
|
| Til top |
|
| |
T.R.J Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 219
|
| Sendt: 03 Maj 2007 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der ved hvornår Samsung BDP1200 kommer i handel i Danmark, Norge eller Tyskland, og hvad prisen kommer til at ligge på. ?
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
|
| Sendt: 03 Maj 2007 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forhandlere har hørt om en forventet udgivelse her sent maj! Prisen skulle blive mellem 8000-9000! (dvs. billigere end BD-P1000's introduktions pris, hvilket betyder mere for færre penge)
Mht. til fjernbetjeningerne så er fjernbetjeningen til BD-P1000 MEGET nem at styre uden problemer overhovedet! så mon ikke BD-P1200 er det samme __________________ 109 Blu-ray film and counting!
|
| Til top |
|
| |
T.R.J Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 219
|
| Sendt: 03 Maj 2007 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, det er noget mere end de 700$ som den koster pt. i USA. Når alle de danske forhandlere har fået tømt deres lagre af BD-P1000, så overtager den nye model nok den gamles pris. Det bliver jo nok lidt svært at overbevise folk om at de skal give 8-9000,- for en blu-ray afspiller, når man kan købe PS3 til 5000,-
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
|
| Sendt: 04 Maj 2007 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
du kan ikke sammenligne den nye med PS3!
Desuden er priserne højere grundet importørerne i danmark tager en del flere penge end i USA!
Du kan altid få afspillere billigere i USA =)
nu skal du huske på at PS3 stadig har sine flaw's og BD-P1200 skulle give bedre billede!
__________________ 109 Blu-ray film and counting!
|
| Til top |
|
| |
cotton12 Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 04 Maj 2007 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Køb din afspiller i USA meget billigere og du får adgang til Blu-ray udgivelserne meget hurtigere end i DK og Europa.
Selvfølgelige kun hvis du kan undvære teksterne
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 04 Maj 2007 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batman skrev:
| Jeg har fået et lidt ambivalent forhold til Samsung. De virker meget aggressive i deres markedsføring. De ser ud til at være på forkant med udviklingen, og hurtige til at præsentere den nyeste teknologi. Men deres byggekvalitet halter efter min mening noget bagefter. Jeg havde en af deres dvd-afspillere med et glimrende billede (de var de første til at lancere en afspiller med opskalering) til ingen penge. Imidlertid var betjeningen så irriterende at den røg ud så snart et de andre mere "solide" mærker fik opskaleringsfaciliteten. Men måske gør jeg dem uret? |
|
|
Næh, du har umiddelbart helt rigtigt fat i det. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
|
| Sendt: 05 Maj 2007 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
cotton12 skrev:
|
Køb din afspiller i USA meget billigere og du får adgang til Blu-ray udgivelserne meget hurtigere end i DK og Europa.
Selvfølgelige kun hvis du kan undvære teksterne
|
|
|
Men ingen danske udgivelser og ALT skal købes over nettet! __________________ 109 Blu-ray film and counting!
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 06 Maj 2007 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
Batman skrev:
| Jeg har fået et lidt ambivalent forhold til Samsung. De virker meget aggressive i deres markedsføring. De ser ud til at være på forkant med udviklingen, og hurtige til at præsentere den nyeste teknologi. Men deres byggekvalitet halter efter min mening noget bagefter. Jeg havde en af deres dvd-afspillere med et glimrende billede (de var de første til at lancere en afspiller med opskalering) til ingen penge. Imidlertid var betjeningen så irriterende at den røg ud så snart et de andre mere "solide" mærker fik opskaleringsfaciliteten. Men måske gør jeg dem uret? |
|
|
Næh, du har umiddelbart helt rigtigt fat i det.
|
|
|
du er ikke så glad for samsung? __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |