| Forfatter |
|
p.las Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1271
|
| Sendt: 06 Juni 2007 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige købt en projektor (sanyo z5)som er koplet til min Primare dvd 26 via komponent.jeg vil gerne køre over med HDMI/dvi hvilket sidstnævnte også kan lade sig gøre(skal eftermont til 2500,-).Men dette modul er 2 år gammel og ere mere eller mindre outdatet.der kommer et nyt modul som skulle være bedre,men passer ikke i min maskine,hvad gør jeg.Har p.t kigget lidt på denon 2930,men syntes det er overkill da den kun skal bruges som dvd,og vil umiddelbart ikke bruge så meget(6700,-)kender i en afspiller som vil gøre det bedre end min Primare (komponent)på digitalsiden.Tænker på både lyd og mere vigtig billede.Analog er ligegyldig da min Primare spiller super.det må gerne være brugt
|
| Til top |
|
| |
Iron Man Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 06 Juni 2007 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kommer jo selvfølgelig an på, hvor god upscalering osv. der er i maskinen, og det kan betale sig, at opgradere med HDMI. Personligt ville jeg ikke købe en ny 2930, synes det er for mange penge, med de nye formater lige om hjørnet.
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 06 Juni 2007 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Iron Man skrev:
|
Det kommer jo selvfølgelig an på, hvor god upscalering osv. der er i maskinen, og det kan betale sig, at opgradere med HDMI. Personligt ville jeg ikke købe en ny 2930, synes det er for mange penge, med de nye formater lige om hjørnet.
|
|
|
mon ikke et af de bedste køb til almindelige dvd'er i virkeligheden er en af toshibas hd dvd'er?
jeg ved du ikke er meget for at indrømme det __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Iron Man Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 06 Juni 2007 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo, Toshiba's XE-1 er en super DVD maskine, det vil såmen gerne indrømme. Mit valg af Blu-ray er ikke truffet pga. afspilleren.
|
| Til top |
|
| |
Nagash Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 361
|
| Sendt: 07 Juni 2007 kl. 01:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 07 Juni 2007 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Iron Man skrev:
| Mit valg af Blu-ray er ikke truffet pga. afspilleren. |
|
|
i know __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
p.las Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1271
|
| Sendt: 07 Juni 2007 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nagash skrev:
Jeg vil også helt klart anbefale Toshibas XE1 som DVD-afspiller. Den er ca 2500 billigere og har jo samme scaller indbygget som Denon'en mener jeg. Men der er bare et men. Den æder ikke reg1 dvd'er. Og der er indtil videre ikke noget hack til den så den kan komme til det desværre.
|
|
|
ang r1 film,det kunne jeg godt leve med da alle film jeg har er r2.Ellers andre muligheder?
|
| Til top |
|
| |
T.R.J Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 219
|
| Sendt: 07 Juni 2007 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ifølge flere brugere på avforum.no , så har XE1 har bare et problem med lip-sync på flere forskellige SD.
|
| Til top |
|
| |