| Forfatter |
|
mskp Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 63
|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Er der nogen, der ved, om man kan bruge en PS3 købt i USA i DK? Er der problemer med tilslutning til TV, strøm og regionskodning?
På forhånd tak.
Morten
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Grundlæggende tager du livet af din spilletrold, hvis du slutter 230V til den. Den er bygget til 110V  __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
anderspj Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 224
|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahh.. prøv lige at tjekke det med spændingen efter i dens tech spec først. Nu har jeg rejst nogle gange til USA, og al moderne elektronik er lavet til
at kunne klare begge dele. I de fleste tilfælde er det eneste du skal bruge en konverter til stikket. Det har i hver fald virket med alle kameraer,
pc'ere, hårdtørrere og barbermaskiner jeg har testet med.
Angående TV, så se efter om der er nogle regionskodninger på (PAL, SECAM, NTSC). Hvad har den af udgange? Igen, de fleste TV tager det meste,
så bare kablet passer, vil du kunne se signalet for det meste. Men fortæl lige hvad vi har med at gøre af tilslutninger.
Har du tjekket ting som garanti osv?
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
anderspj skrev:
Ahh.. prøv lige at tjekke det med spændingen efter i dens tech spec først. Nu har jeg rejst nogle gange til USA, og al moderne elektronik er lavet til at kunne klare begge dele. I de fleste tilfælde er det eneste du skal bruge en konverter til stikket. Det har i hver fald virket med alle kameraer, pc'ere, hårdtørrere og barbermaskiner jeg har testet med.
Angående TV, så se efter om der er nogle regionskodninger på (PAL, SECAM, NTSC). Hvad har den af udgange? Igen, de fleste TV tager det meste, så bare kablet passer, vil du kunne se signalet for det meste. Men fortæl lige hvad vi har med at gøre af tilslutninger.
Har du tjekket ting som garanti osv? |
|
|
min erfaring siger mig at al europæisk elektronik kan klare begge dele, men meget der bliver lanceret i usa kan ikke andet __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Gabriel Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 110
|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
anderspj skrev:
Ahh.. prøv lige at tjekke det med spændingen efter i dens tech spec først. Nu har jeg rejst nogle gange til USA, og al moderne elektronik er lavet til at kunne klare begge dele. I de fleste tilfælde er det eneste du skal bruge en konverter til stikket. Det har i hver fald virket med alle kameraer, pc'ere, hårdtørrere og barbermaskiner jeg har testet med.
|
|
|
Ja og nej... det virker hvis apparatet har en ekstern strømforsyning, hvilket PS3 IKKE har. Her går strømkablet direkte i røveren af den... så der skal en ekstern "omformer" til... altså en box som laver 110V til 240V... Jeg ville ikke give mig i kast med det projekt... 

__________________ //Gabriel
|
| Til top |
|
| |
urte Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 859
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 05:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft en og det eneste du skal er at sætte et europæisk stik på,så er du kørende. Den er multi på strøm siden.
Selve PS3 vil kun afspille DVD film i reg 2 og Blu-Ray i Reg A. Den kan ikke afspille PS2 spil fra Europa. __________________ Onkyo TX-SR706, Sony 46W4500,.Jamo S606 HCS3
Min bio
|
| Til top |
|
| |
Gabriel Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 110
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 08:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
urte skrev:
|
Jeg har haft en og det eneste du skal er at sætte et europæisk stik på,så er du kørende. Den er multi på strøm siden.
Selve PS3 vil kun afspille DVD film i reg 2 og Blu-Ray i Reg A. Den kan ikke afspille PS2 spil fra Europa.
|
|
|
OK, jeg overgiver mig... Jeg troede ikke PSU ville kunne klare det. Mht. DVD, mener du så ikke Reg. 1? __________________ //Gabriel
|
| Til top |
|
| |
urte Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 859
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 08:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo, det er hvis du køber JP model reg 2......var ikke helt vågen __________________ Onkyo TX-SR706, Sony 46W4500,.Jamo S606 HCS3
Min bio
|
| Til top |
|
| |
lunddal Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og hvis det er en JP model, så kan den afspille NTSC i Region 2 - den kan ikke afspille PAL af en eller anden årsag.
|
| Til top |
|
| |