| Forfatter |
|
mhlarsen Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 24 August 2007 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...! Har overvejet at købe en Sanyo PLV-Z5 projektor..! Problemet er bare at jeg ikke ved noget om det eller den...! Billedet skal bare være HELT i top (også til menneske penge)...! Hvis der er nogen der har nogle erfaringer med den vil jeg meget gerne vide besked!
|
| Til top |
|
| |
StylaH Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 950
|
| Sendt: 24 August 2007 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selv en Z3'er, som er forgængeren for den. Det er en rigtig lækker begynder projektor, og tror du vil blive rigtig glad for den. Den levere et godt stille billede i HD, er meget støjsvag og kan fåes for menneske penge. Go for it
__________________ Mit udstyr (NAD, Vega, Sanyo):
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28291&KW=St ylaH
|
| Til top |
|
| |
mhlarsen Forum Bruger

|
| Sendt: 24 August 2007 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cool..  Det vil jeg prøve så..! Ved du noget om lærred..! Kan ikke finde ud af om det skal være hvidt eller grålig! Syntes jeg har læst at man får et bedre billede med de hvide lærreder..!
|
| Til top |
|
| |
zirio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 25 August 2007 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Z4 og den gør det super godt til pengene!..og Ja, den er MEGET sjøvsvag (22db) tror ikke du kan få nogle der støjer mindre (medmindre du selvfølgelig har boksen), og den har de fleste indgange du skal bruge!..Og det er jo fordelen ved Z5'eren, den har 2 HDMI IN ...Så Go for it champ!..Kan kun anbefale den herfra!...Du skal selvfølgelig lige leje lidt med indstillingerne, men det skal jo gøres! ...Held og lykke!..Du kan tjekke den på http://projectorcentral.com/Sanyo-PLV-Z5.htm
mvh Zirio
Zirio's Cinema - Onkyo TX-SR875 - "HD Leeds the Way"
|
| Til top |
|
| |
Mr. Anderson Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 27 August 2007 kl. 10:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
"mhlarsen" ikke for at lyde trals men du skulle have oprettet en tråd inde under "tv/projektion"
Skal du være opmærksom på om du kan mørklægge dit rum ordenligt. Med LCD projektor kan det være en fordel med grå lærred da sort bliver mere fremhæves.
Hvis du ikke kan mørk lægge helt kan panasonic ae-100e tro jeg den hedder være et godt alternativ begge kan findes inde på projectorcentral.com som "zirio" referere til. Der er enda test hvor de er imod hinanden  __________________ Min Bio
|
| Til top |
|
| |
tma86 Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 158
|
| Sendt: 27 August 2007 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selv en Z5'er købt i Tyskland forøvrigt. Har prøvet både med et hvidt(gain 1.0) og et gråt(gain 0.8) lærred(92") og må sige, at jeg klart foretrækker det grå. Bedre kontrast og sort niveau.
Billedet er rigtigt godt, men det er vigtigt at der er mørkt i lokalet.
Kan anbefale http://www.schlauershoppen.de/ der kan du købe den for knap 7.500,- inkl forsendelse pr. efterkrav. Fik min 2 dage efter bestilling. __________________
|
| Til top |
|
| |
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
| Sendt: 27 August 2007 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også en Z3'er, jeg er sgu godt tilfreds med min. Kan godt anbefale Sanyo :) Den får lov til at blive i "biffen" til 1080P er kommet ned i menneske penge.
Den har et dejligt billede, eneste anke er dog sort niveau/kontrast - det er ikke så godt som jeg kunne drømme om. Det kan nok også skyldes mit lærrede eller mangel på samme.
Mvh. Henrik __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
| Til top |
|
| |
mhlarsen Forum Bruger

|
| Sendt: 28 August 2007 kl. 05:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...
TAK for henvendelserne...! Jeg tror jeg vil krydse finger og købe en Z5'er i Tyskland..! Rummet den kommer til at hænge i bliver mørkelagt med mørkegrå vægge. Så det bliver MØRKT...!
Når min "HOME CINEMA" bliver færdig smider jeg nogle billeder ind..! Men giv mig lige en måned eller 2..! Det er lidt tid, allle pengene skal være hjemme først og satser på at gøre det ordenligt første gang..
Her er en lille forsmag på tekst hvad der kommer i lokalet:
Projektor: Sanyo Z5
JBL: L 820 x 4 stk. (måske 5), 1 stk. x LC 2, 1 stk. SUB: L 8400
Forstærker: NAD T754 (Har købt)
Lærred: QualityScreen 16:9 One (210x118 cm.)
Ønsk mig held og lykke..! Damn Jeg håber det bliver lige så fedt som jeg håber på...
MVH. Michael Larsen...!
|
| Til top |
|
| |
StylaH Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 950
|
| Sendt: 02 September 2007 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|