Bruger siden: 11 Juli 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 443
Sendt: 04 Juni 2008 kl. 08:59 | IP-adresse registreret
Hej folkens.
Vi er en lille gruppe på recordere.dk som er interesseret i den kommende blu-ray afspiller fra panasonic (bd50). Afspilleren er profile 2.0 og dekoder alle lydformater.
Jeg har korresponderet med en del danske netshops og krishav. Krishav har ikke kommet med en pris endnu, men en dansk butik (pana autoriseret) har kommet med en foreløbig pris på 3.700kr ved køb af 10stk. Den vejl. pris er 4.499kr.
Vi kan højst sandsynlig presse prisen endnu mere og nu har vi de 3.700kr at gå ud fra.
Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 517
Sendt: 13 Juni 2008 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
Har selv fået et tilbud fra sparshop.dk i Nørresundby (Nordjylland) på 3670 kr. inkl. 2 valgfrie film. Tror selv jeg hopper med på den! er også bedre for mig :)
__________________ 109 Blu-ray film and counting!
Ejer af Mowee I/S & Mowee ApS.
Sendt: 14 Juni 2008 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
Jeg vil lige nævne at jeg intet har med sparshop at gøre overhovedet. Nogen folk havde en mistanke om at jeg førte reklame for dem mod penge. Det skal dog nævnes at min position som branchemedlem skyldes mit firma og tilhørende presse status.
Da jeg selv er bosiddende i Aalborg var nørresundby et nærmere valg for mig og derved det tilbud! Ville bare nævne det til andre.
Sendt: 14 Juni 2008 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
Ødelægge andres tilbud? De har jo fået en fast pris :) så gør det da ikke noget at folk i nordjylland ved de kan få det ved en nordjysk forhandler til nogenlunde samme pris :)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum