| Sendt: 19 Maj 2004 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak for svarene.... Ja, jeg er ny på projektorområdet og såfremt jeg køber denne projektor vil det være min første :-)
Plejer nu ikke at betragte mig selv som ren novice på det teknologiske område, men der er nu noget jeg er lidt i tvivl om.
Kontrolboksen skulle sidde derpå, men en RGB-s indgang.... Hvad er det nu lige det er? Er det stik man også kalder composite - et gult stik?
Jeg bruger min PC på nuværende tidspunkt til at se DVD og VCD med på fjernsynet. I den sidder et ældre NVIDA GeForce2 mx/mx 400. Formoder ikke det kan gøre hvad du siger det skal? Moviedude, hvad ville dit Radion koste?
Vil det endvidere være muligt at koble sin DVD-afspiller til dyret?
Har prøvet at søge lidt på det men kan ikke rigtig finde ud af hvad negativ sync er og hvad det gør ved billedet? Og er der andet om HTPC jeg bør vide?
Er den svær at sætte op. Tænker på justering af konvergens og geometri? Hvor tit er ikke så ofte?
Er det ikke et forholdsvis stor skrummel? Tænker på at loftmontere den, hvis det kan lade sig gøre... Kan det det?
Endelig... Hvor meget er en rimlig pris for den? Jeg har ikke selv set den, men den er beskrevet som i god stand og uden burn-in?
Endnu engang. På forhånd tak.
|