Bruger siden: 13 April 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 5
Sendt: 22 Maj 2004 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
Hejsa...
Har nu set en Splinter ny Philips 42" model 9965 til 35000kr. Har ikke videre forstand på plasma... Så ville lige høre om det er et godt køb eller om jeg skal lade være.... Jeg er ikke et sekund i tvivl om at det skal være plasma.. Er der mulighed for at man kan høre de "gode2 og de "dårlige" ting om den.. Er der hdtv iden ? og hvad er det?
Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 170
Sendt: 23 Maj 2004 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
jdg1 skrev:
Det punkt tror jeg næppe kommer, der da der er stor forskel på produktionspriserne.
Jep - de er i længden billigere at producere, billigere at transportere og billigere at opbevare... selvfølgelig falde de på niveau med alm. crt tv. Det er bare et spm. om tid ...omend lang tid....
Bruger siden: 20 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 137
Sendt: 23 Maj 2004 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
walker skrev:
Hejsa...
Har nu set en Splinter ny Philips 42" model 9965 til 35000kr. Har ikke videre forstand på plasma... Så ville lige høre om det er et godt køb eller om jeg skal lade være.... Jeg er ikke et sekund i tvivl om at det skal være plasma.. Er der mulighed for at man kan høre de "gode2 og de "dårlige" ting om den.. Er der hdtv iden ? og hvad er det?
Man kan også vente hele livet og det er nu vi lever så køb den skærm fra Philips som jo er deres topmodel og har et af de aller bedste billeder. den er jo også lige faldet fra ca. 47.995,- grundet nye modeller der kommer snart.
Philips skulle efter sigende satse på LCD skærme fremover men de er stadig ret dyre men skulle holde længere end Plasma og bruge meget mindre strøm.
Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
Sendt: 23 Maj 2004 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
-JLH- skrev:
jdg1 skrev:
Det punkt tror jeg næppe kommer, der da der er stor forskel på produktionspriserne.
Jep - de er i længden billigere at producere, billigere at transportere og billigere at opbevare... selvfølgelig falde de på niveau med alm. crt tv. Det er bare et spm. om tid ...omend lang tid....
Det ændre vel ikke på, at der er tale om vidt forskellige teknologier, produkter og produktionsmetoder. Et plasmapanel er altså ikke helt det samme som et billedrør
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum