Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 19:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: LOEWE Xelos 32 TV (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 17 Marts 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 27 Maj 2004 kl. 06:37 | IP-adresse registreret  

Kan se at HIFI-klubben har nedsat prisen på LOEWE Xelos 32 TV til 9.999 kr. Umiddelbart kender jeg ikke meget til modellen eller Loewe i det hele taget, men det er jo altid interessant når man er på jagt efter et 32'' 100 Hz TV...

Hvordan er dette fjernsyn sammenlignet med Philips 32 PW 9308 eller PanasoniTX 32 PD 30, som er mine favoritter????

Og hvordan er Loewe i det hele taget sammenlignet med de andre mærker???

Til top Vis Zanetti's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zanetti

Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 28 Maj 2004 kl. 15:19 | IP-adresse registreret  

Det er en lidt forældet model. Dvs. 300 siders tekst tv og buet billederør. Når det er sagt så har det et godt billede, et flot enkelt design og component input og indbygget progressiv scan. Modellen har endvidere gode muligheder for at udbygges med indbygget surrounddekoder og indbygget sattelitmodtager.

Hvis man udelukkende ser på billedet vil jeg mene der findes værdigre konkurrenter. Bl. a. dem du nævner, men også Thomson har en rigtig god model til omkring 12000 kr.

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Sendt: 28 Maj 2004 kl. 17:23 | IP-adresse registreret  

Ja, jeg vil også gå efter Philips eller Panasonic'eren i den en smule dyere prisklasse. Når man alligevel bevæger sig deroppe i det prisleje vil jeg hellere lige lægge det sidste ovenpå og så få det lidt bedre. Men man skal selvfølgeli overveje de tilbud man møder på sin vej og dette var en af dem.

Hvilket Thomson til 12.000 tænker du på?

E-m@il
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 29 Maj 2004 kl. 20:31 | IP-adresse registreret  

Det hedder 32WB642S og koster ca. 12000 i hifi klubben. dette fjersyn har dog også en storebror som hedder 32WB842S disse to er dog "næsten" ens. det er det sammen billedrør som sidder i dem. den eneste forskel er at 32WB842S har en så kaldt "kontrast skærm" de vil sige at det skulle give bedre lysforhold og kontrast. og så er der jo også noget design mæssigt at vælge imellem. men den koster også næsten 4500kr mere.  men jeg så find nemo på begge disse to fjernsyne og jeg vil sige at der er meget lille forskel at se på billedet... men jeg har også sammen lignet 32WB642S med sony Q70 og blev meget skuffet over sonyen. den flimmerede i kanten af store og hurtige farve skift.. og var meget dårlig i forhold til Thomsonen. som "kun" koster 2000 mere... men du skal skynde dig ned i hifi klubben og kigge på Thomsonen for hifi klubben skal ikke forhandle dem mere så de har ikke vildt mange på lager... men nogle har de jeg har fået forhandlet mit ned på 11000 med orginalt tv bord. det skal også lige siges at med til både 32WB642S og 32WB842S følger der Thomsons top fjernbetjening med der kan programeres til at styrer 6 forskellige ting... men kig på denne side http://www.thomson.se/images/teu/scenium_range_08_2003_en_30 1816_25.htm

der kan du også læse at de er thomsons top modeler med betegnelsen scenium... men kig og lad mig/os høre hvad du synes om billedet på den...!

håber at du kan bruge min hjælp til en lille smulle

Mine film
Til top Vis E-m@il's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af E-m@il Besøg E-m@il's Websted

Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Sendt: 30 Maj 2004 kl. 10:43 | IP-adresse registreret  

Nogen der kender andre steder hvor 32WB642S kan erhverves? Tror efterhånden ikke der er ret mange Thomson'er tilbage i HIFI-klubben... så det bliver nok svært at finde et der. Expert har dog Thomson'er og det har El-giganten jo også, men har aldrig set det nævnte TV der... 

E-m@il
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 31 Maj 2004 kl. 12:23 | IP-adresse registreret  

jeg har fundet det i sverige... skal nok smide et link senere... men nogle af hifi klubberne kan stadigvæk skaffe det... og jeg ved at hifi klubben i helsingør stadigvæk har begge model i udstilling... men ring rundt og hør..

Mine film
Til top Vis E-m@il's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af E-m@il Besøg E-m@il's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes