Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 20:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Projekter (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Peter Jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2004
Status: Offline
Sendt: 06 Juli 2004 kl. 11:17 | IP-adresse registreret  

Hej Alle...

Så er lydsiden endelig færdig i min "hjemmebio" og jeg står nu jeg kigger efter en projekter. Jeg har været rundt omkring og kigge efter evt. en LCD eller DLP inde i København til max 30.000 kr men alle dem jeg har set på har simpelthen alt for ringe et billede. Så var det jeg tænkte på om en CRT var noget for mig, jeg husker at ha' set en et eller andet sted for nogle år siden som stod KANONT, men jeg kan ikke finde nogen steder at købe dem....hverken på DBA.dk eller QXL.
Så mit spørgsmål lyder om der er nogen der ved hvor jeg kan få fat i en evt. go' CRT til omkring 30.000?

På forhånd Tak

Til top Vis Peter Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Jensen

Cerberus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 06 Juli 2004 kl. 12:03 | IP-adresse registreret  

Hej, Jeg kender til problemet, men du skal huske at mange af de professionelle er ekstremt dårlige til at sætte projektorerne op. Faktisk er rigtigt mange projektorer gode hvis blot man tager sig tid til at "drible" dem på plads.

Det er bedst at låne dem med hjem, og så bruge lidt tid på testningen af dem.

Cerb.

Til top Vis Cerberus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cerberus

Peter Jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2004
Sendt: 06 Juli 2004 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

Jeg glemte at skrive i den første post at jeg ikke vil diskutere om de er sat ordentligt op. Jeg vil ikke have en af dem. De har dårligt billede, og MANGE fejl. Jeg vil have en CRT i den pænere ende, og kan ofre op til omkring 30.000.

Men tak for indlægget, de er bare ikke mig.

Til top Vis Peter Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Jensen

Niels Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 06 Juli 2004 kl. 14:35 | IP-adresse registreret  

Jeg glemte at skrive i den første post at jeg ikke vil diskutere om de er sat ordentligt op. Jeg vil ikke have en af dem. De har dårligt billede, og MANGE fejl. Jeg vil have en CRT i den pænere ende, og kan ofre op til omkring 30.000.

Men tak for indlægget, de er bare ikke mig.

Forstår overhovedet ikke dette indlæg, du kan ikke vælge om du vil have én der ikke er sat ordentlig op jo !  Den kan jo ikke sættes op før du får den hjem ved dig selv.   Hvis du har set på projektorer i klassen omkring 30000 og fundet dem dårlige så er de helt sikkert sat op fejl jo. I denne prisklasse er der generelt kanon kvalitet på billedet.  Crt er en anden sag dog, har man plads til en 70 kilos ting i stuen og har du fundet en i god stand uden indbrændninger osv, og får den hjem, så skal den sættes op, og dette pinligt nøjagtigt. Dette tager en del tid, afhængig af din kilde. Efter det kan du begynde at tweake, og tune endnu mere ud af billedet, en crt er ikke en ting man "bare" lige sætter op, det er som en pladespiller der stadig kan blive bedre og bedre med justeringer.  Eftersom du vil have crt ved du sikkert en del om dem allerede, ved hvor den skal stå osv (ca. 1.42 x skærmbredden). Hvor du finder dem dog er det store spørgsmål, jeg har desværre kun denne http://www.vision.esenet.dk/  du kan jo spørge ham om han får nogen ind i nærmeste fremtid. Ellers er England eller Sverige måske et tema.  Til 30000 får du en meget god crt, spørgsmålet er hvad du vil have, Electrohome, Sony, Barco osv, uanset får du til den pris én der banker enhver HD2 dlp projektor i alt, undtaget brugervenlighed og størrelse....

Bruger du htpc ? 

Ellers må du nok investere i en dvdo HD  eller lignende også..., denne koster ca. 12.000.

Du finder masse info her http://www.crtcinema.com/main.html

Til top Vis Niels Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Niels Nielsen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes