Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 18:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Lifeview ekstern tuner, noget værd? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
outofsync
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 12 Juli 2004 kl. 11:47 | IP-adresse registreret  

Hej alle.

Jeg har set denne eksterne tuner: http://www.lifeview.com.tw/html/products/external_analog_tv/ flytv_box_pro.htm#app

...og tænkte om der er nogle der kender den!? Jeg er specielt interesseret i om den kan sende ud i interlaced?

Yderligere tænkte jeg om den sender ud i 50hz når den bliver brugt i et PAL-land?

Mange tak,

Nicholas

Til top Vis outofsync's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af outofsync Besøg outofsync's Websted

CPH-R
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 12 Juli 2004 kl. 12:20 | IP-adresse registreret  

Hej,

Det står jo selv at den sender ud Progressivt! Og jeg vil gå ud fra at den IKKE også sender Interlaced ud "hvorfor kan du ikke bruge Progressiv"?.

Jeg har selv snart været alle TV tuner igennem, og jeg vil tro at de bruger den samme analoge udgang som alle andre.

Til dit spørsmål om 50Hz!?.. Ja der står at den køre 1024, hvilket er til 50Hz, til 60Hz er det 1080.

Mit problem ligger i at jeg skal have en tuner der modtager PAL, men sender 1080 ud.

Hilsen

Peter

Til top Vis CPH-R's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CPH-R

outofsync
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 12 Juli 2004 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

Tak for svaret.

Jeg ville bare gerne have muligheden for at sende ud i interlaced, da min Barco monitor scanner til 36khz. Jeg kan presse den til 37khz, men så ikke meget længere.

Det lader til at alle hader de eksterne tunere. Det er da utroligt at de ikke er bedre.

Nicholas

Til top Vis outofsync's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af outofsync Besøg outofsync's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes