Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2025 | 21:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hvem kan finde Optoma’s H77 billigst! :-) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mr.DJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 15 Juli 2004 kl. 18:52 | IP-adresse registreret  

Jeg er meget interesseret i Optomas nyeste DLP pj, kaldet H77.
I kan læse lidt om den her: Optoma H77

Flere har nævnt at man kan få den til 50k(edit: i norske kroner) i Norge. Dette syntes jeg dog er en uacceptabelt høj pris og når så dansk moms også skal lægges til, bliver prisen jo helt uhyrligt, ca. 54.600 danske kroner

Så jeg tænkte at det MÅ kunne lade sig gøre at finde en billigere pris, især hvis vi er flere om det

Så hvis nogen kender nogle gode steder eller gode søgemaskiner, vil jeg meget gerne hvis i gad bidrage

Jeg har selv indtil videre fundet den til 3495 britiske pund
Her: Audiovisiononline
hvilket er ca. 38.900,- danske. Og så har jeg jo allerede sparet ca. 15.700,- danske kroner

Nogen der kender eller kan finde et bedre tilbud?   

Så vil jeg hermed håbe, vi kan starte en lille "konkurrence" om hvem der kan finde den billigste pris/bedste forhandler!
Til top Vis Mr.DJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr.DJ

Niels Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 15 Juli 2004 kl. 19:44 | IP-adresse registreret  

Er momsen ikke 24 % i Danmark..., og ja, den koster 49.995 heroppe.  Ikke fordi jeg skal blande mig, men jeg ville købe i Danmark. (eller hente den selv, det er da begrænset hvad en dagstur til Norge koster )  Jeg synes ellers man hører om så mange utålmodige der har købt i Tyskland og i Japan (med japansk brugsanvisning !) for så at ryge i masse problemer hvis der bliver noget med garanti osv. Ved ikke om Optoma har verdensgaranti dog.  En gang skal den måske også sælges igen osv.  Tror ikke de fleste har sparet en krone når det kommer til stykket. Men, de går da an at checke lidt rundt selvfølgelig...
Til top Vis Niels Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Niels Nielsen

Agent Cooper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 15 Juli 2004 kl. 21:56 | IP-adresse registreret  

Vent og se hvad den f.eks kommer til at koste i Tapeconnection (hvis de tager den ind). Det ville også være at foretrække, hvis man kan opleve den herhjemme før man evt køber den fra udlandet.

Der kommer også en Mitsubishi maskine som er næsten identisk med H77 (bygget på en H77) - jeg ved dog ikke hvad den kommer til at koste...

Klart de mest interessante DLP maskiner pt.

Til top Vis Agent Cooper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Agent Cooper Besøg Agent Cooper's Websted

Mr.DJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 15 Juli 2004 kl. 22:29 | IP-adresse registreret  

Cooper,

yup kender godt Mitsubishi'en, den hedder HC2000.

Den skulle have forbedret optik og en kontrast på 3600:1.
Derudover har farvehjulet 2 valgfrie hastigheder 4x/5x.

Men den er desværre også en del dyrere og derfor(de forholdsvis beskedne forbedringer taget i betragtning)ikke værd den ekstra pris. Ihvertfald ikke i mine øjne
Det skal jo så også nævnes at HC2000 kun har 700 ANSI Lumens, hvilket jeg syntes lyder en kende lavt. Så er man jo måske nød til at vælge et mindre lærred eller købe et lærred med højere gain(hvilket jo igen også er dyrere og ikke nødvendigvis giver et bedre billede). Så nej, jeg tror jeg går efter Optoma's H77 model

For dem som er nysgerrige, kan der hentes en pdf fil om Mitsubishi's HC2000 her:
Mitsubishi HC2000
Til top Vis Mr.DJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr.DJ

Agent Cooper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 16 Juli 2004 kl. 09:37 | IP-adresse registreret  

Har læst ca. det samme som du ang. Mitsu'en...

Ang den engelske forhandler - check evt på engelske AV forums hvem der kender denne forhandler og om de er seriøse. Find også ud af hvordan du er dækket af garantien... Prisen lyder fin for denne maskine. Det er ca. den samme pris som min egen Sony HS10 kostede i DK, da den kom i 2002. Jeg købte den selv i Japan hos en internationalt anerkendt forhandler til ca. 10.000 kr. under den danske listepris inkl. transport og dansk moms. Desværre har denne forhandler ikke H77 eller Mitsu'en  i stalden....

PS: Køb aldrig elektronik fra Norge - priserne er svimlende høje deroppe+dansk moms da de er udenfor EU. Computerdele koster f.eks. nemt 50-100% mere i Norge end i DK... Måske skulle du tjekke Sverige...?

vh Thomas

Til top Vis Agent Cooper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Agent Cooper Besøg Agent Cooper's Websted

Thomas__
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juli 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 19 Juli 2004 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

er www.se.pricerunner.com (det svenske site er bedre for hjemmebio end det danske) - der finder du den nok. Husk at se int. priser for at finde den billigste.

Til top Vis Thomas__'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas__

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes