| Sendt: 19 August 2004 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Det ikke meget info du har givet på det..? men jeg tror at jeg har fundet det.
http://www.hisense.com:9000/english/backe/pro_infor/pro_disp lay.jsp?pro_id=01-20030710100922
Det er i dag tusind vis af fabrikker i Asien der vil ind på TV markedet, og de fleste kan skilte med at have en lang historie, Hvilket nok også passer, da TV altid har været noget lokalt. Det findes mange mærker man aldrig har hørt om, som faktisk er ret gode.
Det firma som jeg arbejder for har købt vare prøver fra flere af disse producenter..! produkterne er ofte so-so.. men vi har altid droppet der på deres service, og forståelse for Europa "PAL, SCART, TEXT TV og at vi her gerne vil bestemme hvor stationerne skal være" men det største problem er reservedele.
Om TVèt er godt..! i en verden hvor alle vil have flade skærme, vil der dukke billige alternativer op, og træerne vokser altså ikke ind i himlen. Jeg vil gætte på at du får for 11.000,- fladskærm.
At de skilter med flotte data..! ser jeg lige som. Hvis du tager en rød bil med 4 hjul og en spoiler?? Behøver det stadig ikke være en ferarri, men grund data er det samme .
Peter
|