Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 14:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Er dette et godt tilbud? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jessmoeller
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2004
Status: Offline
Sendt: 05 September 2004 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

Hej.

I næste uge har Elgiganten en Panasonic TX32PX10F på tilbud til 6999 kr. er dette et godt køb.

Jeg har tidligere spurgt om hvilket TV jeg skulle købe, og er blevet enig med mig om at Projektor ikke er i mine overvejelser. Jeg har ikke plads til at nyde det fuldt ud.

Og har også kigget på Philips' 32pw9509, men er den som sagt så lækker?

Er der ikke nogle minusser i dette TV?

Selvfølgelig er Panasonicen ikke på samme niveau som 32PW9509, men synes selv det er billigt... Og lækkert at se på...

Til top Vis jessmoeller's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jessmoeller

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 05 September 2004 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

Jo, der er sikkert minusser ved 9509´eren, men ikke sammenlignet med PX10 fra Panasonic - der er trods alt klasseforskel. Men til prisen er PX10´eren et udemærket køb.

jessmoeller
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2004
Sendt: 05 September 2004 kl. 14:27 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
Jo, der er sikkert minusser ved 9509´eren, men ikke sammenlignet med PX10 fra Panasonic - der er trods alt klasseforskel. Men til prisen er PX10´eren et udemærket køb.

Tak for det hurtige svar.

Grunden til jeg er tvivl, jeg kan netop købe en 32pw9509 til under 10 k, idet jeg kender nogen som arbejder i TV/Radio-branchen.

Hvis jeg skulle købe det til fudl pris ca. 12,5 k var der ingen tvivl om jueg ville vælge Panasonicen, men nu er forskellen kun ca. 2600 kr.

Så jeg må vist spise krydderboller resten af måneden....

Men I må gerne komme med mere input...

Til top Vis jessmoeller's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jessmoeller

Evolator
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2003
Sendt: 05 September 2004 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

Hej.

Ja det er et fint tv Philips modellen. Og til den pris du kan få det til. Vil jeg nok vælge det.  Omvent er Panasonic også udmærket i dens klasse.

De har hver især noget at byde på. Men fælles for gode tv i dag. Er de er meget følsomme for dårlige tv signaler. Så bliv ikke skuffet, hvis du oplever billedet grumset og i den dur. Det kan afhjælpes med en billig antenneforstærker med + 20-25db. Jeg havde omtalte problem i mit Panasonic TX36PD30F. Og købte denne billige tv forstærker. Og nu står det bare vildt flot.  Ved at Philips også har dette problem med følsomhed.

Du kan også købe et fast monteret antenne kabel, fra Profigold. Men farit kerne på. Det koster små 150kr. For 1,5 meter. 200ca. for 3 meter.

Det kabel + en antenne forstærker til ca. 60kr. Give prima billed.

Men som runin skriver. Er der unægtelig noget klasseforskel i det dyre tv. Det ses på en god dvd film. Lækkert.

Til top Vis Evolator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Evolator

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 05 September 2004 kl. 16:25 | IP-adresse registreret  

jessmoeller skrev:

Ronin skrev:

Tak for det hurtige svar.

Grunden til jeg er tvivl, jeg kan netop købe en 32pw9509 til under 10 k, idet jeg kender nogen som arbejder i TV/Radio-branchen.

Hvis jeg skulle købe det til fudl pris ca. 12,5 k var der ingen tvivl om jueg ville vælge Panasonicen, men nu er forskellen kun ca. 2600 kr.

Så jeg må vist spise krydderboller resten af måneden....

Men I må gerne komme med mere input...

Jeps, lev med krydderboller i en måneds tid - det vil du ikke fortryde (ihvertfald ikke hvis du spiser dem MENS du kigger på tv´et)

Med den lille prisforskel ville jeg ihvertfald ikke betænke mig et øjeblik...

tc66
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 06 September 2004 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

Hej!

Jeg smider lige et spørsgmål ind fra fløjen. Optimering af antennesignal, kan I forklare evt. uddybe det lidt mere mht til antenneforstærker osv.

Jeg har et Philips pw9615 godt nok fra 1998 men billedet står godt. Men man er jo altid klar og villig til forbedringer. Jeg har kabeltv fra Stofanet(århus antenneforening) ca. 8-10 meter fra stik på væggen til TV. og signalet bliver delt ud både på TV-kort og fjernsyn i soveværelse.

Kan det betale sig og hvad kan det koste ca?

Til top Vis tc66's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tc66

Evolator
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2003
Sendt: 07 September 2004 kl. 01:25 | IP-adresse registreret  

Hej TC66

Hvis ik du har nogle problemer med billedet. Vil jeg ikke tænke mere over det.

Omvent kan man da nok gør lidt, efter det du beskriver. Hvad du vil opnå. Vil jeg ikke give dig belovning på. + priser heller ikke kan siges.

En billig løsning for mig var hvad der skulle til.  Du kan prøve dig frem, hvis du syntes du kunne ønske dig noget bedre billed.

Det gjorde jeg. Har selv Stofa, og det var pludslig ikke godt nok. Efter køb af nyt tv. Da der var noget mere følsomt, mod forstyrelser, og halv dårlig signal.

Til top Vis Evolator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Evolator

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes