Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 23:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: InFocus SP 4800 vs. 4805 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jEPPE
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 20 September 2004 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

Jeg skal til at investere i projektor, og har valget mellem de 2 modeller. Jeg skal give 1800,- mere for 4805, og så vil jeg lige høre nogle kvalificerede bud på om merprisen er værd at spendere.

- Harman/Kardon HKTS 11 7.1
- LG 42PC1R 42" HD-Ready Plasma
Til top Vis jEPPE's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jEPPE Besøg jEPPE's Websted

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 September 2004 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

jEPPE skrev:
Jeg skal til at investere i projektor, og har valget mellem de 2 modeller. Jeg skal give 1800,- mere for 4805, og så vil jeg lige høre nogle kvalificerede bud på om merprisen er værd at spendere.

SP 4800 er en 4:3 projektor på 800x600, hvilket giver 800x450 i 16:9 området. SP 4805 har derimod et rent 16:9 panel på 848x480. Desuden har den et hurtigere farvehjul hvilket formindsker regnbue-effekten væsentligt. Desuden er panelet en nyere type, med bedre farvegengivelse og bedre kontrast i praksis. 1800,- mere er det imho rigeligt værd. At jeg personligt ville købe noget helt andet er så en anden sag...

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

jEPPE
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 21 September 2004 kl. 07:36 | IP-adresse registreret  

Tak for svaret. Jeg får rigtig god rabat på de modeller, derfor har jeg ikke rigtig kigget på alternativer. Hvad ville du foreslå som alternativ i det prisleje hvor InFocus SP 4805 ligger?

Nu er jeg også nybegynder på området, jeg har ikke så meget erfaring at rette mig efter. Udover rabbatten, så får jeg også god vejledning, hjælp til opsætning og kalibrering, og det betyder jo også lidt.

- Harman/Kardon HKTS 11 7.1
- LG 42PC1R 42" HD-Ready Plasma
Til top Vis jEPPE's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jEPPE Besøg jEPPE's Websted

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 September 2004 kl. 09:32 | IP-adresse registreret  

jEPPE skrev:
Tak for svaret. Jeg får rigtig god rabat på de modeller, derfor har jeg ikke rigtig kigget på alternativer. Hvad ville du foreslå som alternativ i det prisleje hvor InFocus SP 4805 ligger?

Det er lidt en religionskrig mellem DLP og LCD i det prisleje, men jeg ville kigge på den nye Panasonic PTAE-700.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes