Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 13:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: køb af nyt fjernsyn (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Falstaff
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 25 September 2004 kl. 17:30 | IP-adresse registreret  

Dav (ny bruger,så bær over med mig..de først 5 sekunder...)

For nu at gøre en lang historie kort  så har jeg købt ny lejlighed og denne vidunderlige begivenhed har jeg tænkt mig at fejre ved at bruge nogle penge..weee.Det mest naturlige,for mig ihvertfald,var at få købt et nyt tv til at erstatte mit 'trofaste' ( ca 8 år gamle og smådefekte) 25" lumatron tv,af ubestemmelig herkomst.   Men hvilket TV skal jeg så købe?

Jeg skal bruge TV'et til både fjernsyn og DVD.

Mit budget tillader mig ikke at gå over 20-25.000

Stuen,hvor fjernsynet skal stå, er heller ikke enormt bred, så alm. fjernsyn over 28-30" er nok udelukket,ideelt er en LCD eller Plasma skærm.

Jeg har luret en smule på diverse Plasma og LCD fjernsyn, men er ærlig talt ikke blevet meget klogere af dét,især har diverse anmeldelser af LCD fjernsyn gjort mig lidt skeptisk overfor at investere i et sådant på nuværende tidspunkt.(mit indtryk er,uden at have set særlig mange LCD skærme 'in action' at de generelt er for dårlige sammenlignet med et 'standard' TV). Er der nogen der har andre erfaringer og,i så fald, med hvilke(-t) mærke(-r) ?

Er der umiddelbart nogen der kan anbefale et eller flere TV baseret på det jeg har skrevet her?

På forhånd (forhåbentlig) tak.

Til top Vis Falstaff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Falstaff

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes