Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 23:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: En anden ting (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Forbrugsfest
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 25 Oktober 2004 kl. 20:17 | IP-adresse registreret  

en film om ringenes herre som viste sig at være ringe!

Jeg ville se en storscene i den nye skærm jeg havde fået hængt op, og ville lige skøjte et par kapitler igennem på LOTR.  Til min store skuffelse var billedet helt vildt sløret, og uskarpt virkede meget irriterende.

Satte man en hvilken som helst anden film på var det knivskarpt, derfor er det udelukket at udstyret skulle fejle noget. teorien om at det er knventeringen af pal ogNTSC imellem er også skudt i sænk. Det slørede billede viste sig på både eventyret om ringen reg 2 og de to tårne reg 1 UK version, og den danske version af eventyret om ringen på special Edition.

Er der nogle der har haft samme oplevelse?, der er intet i vejen med billedet når det bliver vist på mit 29'' sony fjernsyn. Har de brugt et eller andet skod romantisk fnugge filter eller hvad fanden sker der?.

Til top Vis Forbrugsfest's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Forbrugsfest

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 25 Oktober 2004 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

det lyder da lidt mystisk. Jeg har aldrig haft problemer med slørede billeder på nogen af LOTR filmene overhovedet. Har du husket  at pudse brillerne? Det lyder ikke som et problem der er lige til at løse

MVH WRONG

Dief
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 25 Oktober 2004 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Har selv haft det problem, ville købe en LOTR 2 af en ven, det var godt nok en asiatisk dvd, så jeg troede det var derfor kvaliteten var i bund, men LOTR 1 var også med i købet, den beholdte jeg, da kvaliteten på den var iorden. Det var ligeledes en asiater-dvd.

Dief

Til top Vis Dief's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dief Besøg Dief's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes