| Sendt: 27 Oktober 2004 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej 
Jeg har et "grundig m61-1690 TOP/LOG". Det skifter selv til AV kanal ( sort skærm ) ligepludselig når man ser tv og så tilbage igen. Bare lige et sekund ca. Jo længere fjernsynet er tændt jo oftere gør sker det. Men i gennemsnit vel hvert 2 minut. Det er ret forstyrrende .
Når det sker oftere, jo længere det er tændt kunne man hurtigt konkludere at det er noget med billedrør osv. Hvad ved jeg. Altså noget "hardware" der er i stykker. Noget der bliver for varmt, men når jeg ser DVD/video/playstation sker der intet!?!
Derfor skulle man mene at der er noget galt med opsætning/digital halløj ik?
Det begyndte efter jeg en dag tilsluttede mit digitalkamera via composite stik i front af TV'et. For at se billeder på tv. Men når jeg prøvede det zappede den helt vildt frem og tilbage mellem AV3(kamerakanal) og "ingen kanal"(sort skærm ). Altså lidt hvad den gør nu bare meget vildere.
Kan det at jeg sluttede mit kamera til gøre noget med TV'et's opsætning?
Overføre virus??
Som sagt ... Der er intet problem når jeg ser noget på AV kanalerne. Det er når jeg ser alm. TV at den gør det. Hopper frem og tilbage mellem AV og TV.
Alle forslag er velkommen Også gerne links til TV hjælp sider eller noget i den dur..
Mvh Kinasko
__________________ Mvh-Kinasko-
|