Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 09:13   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 5,5" TV (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HBSø
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 01 December 2004 kl. 21:56 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg kan se at Netto har et lille 5,5" TV til salg fra Torsdag 2. dec. til 899 kr. Jeg har hørt at DR vil sende i 16.9 format så snart de er flytte ud i deres nye TV-by. Hvad sker der så? Til et stationært TV skal man formentlig have en box imellem antenne og TV, men det er jo temmelig upraktisk til en bærbar. Bliver det først et problem når de begynder at sende digitalt eller hvad? Det vil jo være ærgeligt at købe et smart lille TV og at det allerede er forældet engang i sidste halvår af 2005.

Henning

Til top Vis HBSø's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HBSø

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 02 December 2004 kl. 03:26 | IP-adresse registreret  

Jeg så også reklamen fra "Ghetto"!!!

1: Du kan godt stille dig i kö for de bliver vist revet väk!!! (Har det lige väret pay-day, eller hvad!!!)

2: Tv´et har en teleskop-antenne, hvis det ikke har mulighed for at tilslutte ekstern antenne, så kan du godt glemme det smukke billede af en skov!!! Näh, stöj og i heldigste fald 1 x DRTV og 2-3 x TV2 og så måske en lokal TV-station med billedkvalitet langt under hvad et normalt TV kan prästere. Men til DVD og så med i bilen; der er det perfekt!!!

3: Det er et Denver TV, så det med pris og kvalitet!!!  

4: Om DRTV sender en udsendelse som 4:3 eller 16:9 er ligemeget for TV´et; i 16:9 bliver billedet bare for bredt til skärmen. Noget helt andet er det med Digitalt TV, men der går mindst et Denver TV´s reklamationperiode!!!

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

SandSand
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2003
Lokalitet: København
Sendt: 02 December 2004 kl. 03:46 | IP-adresse registreret  

F.Christians skrev:

2: Tv´et har en teleskop-antenne, hvis det ikke har mulighed for at tilslutte ekstern antenne, så kan du godt glemme det smukke billede af en skov!!! Näh, stöj og i heldigste fald 1 x DRTV og 2-3 x TV2 og så måske en lokal TV-station med billedkvalitet langt under hvad et normalt TV kan prästere. Men til DVD og så med i bilen; der er det perfekt!!!

Hvis det er det samme som er på denvers hjemmeside. Så er der et mini jack stik til ekstern antenne, samt en antenneadapter. Nærmere er det ikke beskrevet.

Til top Vis SandSand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SandSand

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 December 2004 kl. 03:53 | IP-adresse registreret  

Der er nemlig 2 mini-jack´s: Eet til hovedtelefon og eet med adaptor til antenne-stik; der har nok väret for lidt plads, det er nemlig det samme med deres 5,5" sort/hvid til en 100kr-seddel!!!
Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

HBSø
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 02 December 2004 kl. 12:25 | IP-adresse registreret  

Hej igen

Jeg har nu købt et TV hos Netto, og bortset fra at der står 5" og ikke 5,5" på emballagen, er jeg meget tilfreds. (Jeg har ikke målt efter). Jeg har kun brugt teleskopantennen endnu, og både DR1 og TV2 går fint igennem uden støj. DR1 er ingen overraskelse, da jeg bor kun 4 km fra senderen, men TV2 plejer ikke at være for god på mit stationære, hvis jeg ikke har sat min antenne ideelt. Der hvor jeg bor kan man næsten ikke se TV Danmark (kun i grumset sort/hvid, og somme tider uden lyd), men på "Netto-TV'et" kan jeg se det i ikke helt så grumset farve, med lyd.

Jeg er meget tilfreds (foreløbig ihvertilfald).

Henning

Til top Vis HBSø's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HBSø

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 December 2004 kl. 00:16 | IP-adresse registreret  

Mangler der en halv tomme???  Det klipper du lige af ekspedientens ... med en rosensaks, så kan det være, at de kan lære det, hva???

Tillykke med nyanskaffelsen!!!  

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes