| Forfatter |
|
-=Templar=- Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2004
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 02 December 2004 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Vittel Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 03 December 2004 kl. 07:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis jeg skulle vælge ville jeg tage Panasonic'en, de reviews jeg har
læst har den skærm fået de bedste anmeldelser, isæt pga. dens gode
kontrastforhold.
Jeg mener jeg har læst begge reviews inde på www.avforums.com
Hvis det er 37" modeller du går, er der jo også LCD - har du undersøgt
hvad der er at få der ? - jeg synes helt klart at philips 37" model med
ambi-light er værd at kikke på også.
|
| Til top |
|
| |
-=Templar=- Forum Bruger

|
| Sendt: 03 December 2004 kl. 08:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har kigget lidt på LCD skærme og jeg synes dels, at de er dyre og så kan jeg ikke lide, det meget digitale billede, som jeg har oplevet man får.
Phillips 37PF9975 er også en mulighed og flere herinde er tilfredse med det valg.
Nå men jeg skal ud og kigge mig om kan jeg godt fornemme
|
| Til top |
|
| |
Nightwalker Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 03 December 2004 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Panasonic'en er klasser bedre end de nævnte Philips modeller. Bemærk dog at Panasonic netop har søsat et nyt panel (uden tuner), der afløser den legendariske PW6.
Det hedder TH-37PW7 og er ifølge brugere af AV-forums fremragende. Det er langt om længe kommet på gaden i DK, men kan sjovt nok kun findes på enkelte netbutikker og naturligvis ikke på Panasonics elendige hjemmeside.
Nightwalker
|
| Til top |
|
| |
PHN2 Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
| Sendt: 03 December 2004 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Ang. lcd's kvalitet har undertegnede også indtil fornylig syntes at billedet simpelthen ikke var godt nok, men nye modeller på 32" fra hhv. Sony og Phillips har gjort det til skamme. Jeg syntes begge har rigtigt gode billeder...
mvh. Per.
|
| Til top |
|
| |
schmedegaard Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 26
|
| Sendt: 03 December 2004 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv en 37pf9975 og er fuldt ud tilfreds og mener at det er det bedste pdp på markedet lige PT.
Har kikket på Panasonic'en og syntes ikke den "bedre" dog også en rigtig god pdp, men det er smag og behag. jeg kender ikke funktionerne på Panasonic'en, men syntes de er rigtig gode på philips´en. Med autoformat/TTV/Philips link-(lidt lige som B&O´s) hvis man har flere produkter. m.m.
Men de vigtigste ord er:
Det er DIN mening og DINE øjne(og øre i andet tilfælde) der tæller og bør være grunden til dit valg!!!! brug kun vores andres erfaringer og meninger som guide.
Ser frem til dit valg, som du jo nok skriver i denne tråd.
God fornøjelse.
|
| Til top |
|
| |
-=Templar=- Forum Bruger

|
| Sendt: 03 December 2004 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
lasse Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 848
|
| Sendt: 03 December 2004 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Nu ikke for at gøre dig ked af det (det tror jeg nu heller ikke jeg kan) men 38 af de store for et fjernsyn på 37 tommer, det er sgu uanset hvordan man vender og drejer det rigtig mange penge. Men O.K. det koster selvfølgelig at være med på det nye. Og til dem der kunne finde på det så lad dog være med at skrive "jantelov" for det er slet ikke det det her indlæg handler om. Jeg fandt såmend bare mig selv liggende på gulvet gispende efter vejret over prisen på de famøse 37 tommer. Her til slut, tillykke med ny erhvervelsen -=Templar=- håber du bliver glad for det, altid spændende med lidt nyt legetøj.
|
| Til top |
|
| |
-=Templar=- Forum Bruger

|
| Sendt: 03 December 2004 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for det .
Kvalitet koster, er det ikke sådan man plejer at sige?!
|
| Til top |
|
| |
lasse Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 848
|
| Sendt: 03 December 2004 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige en oplysning til andre der kunne tænkes at ville købe det der Philips LCD fjernsyn så fås det i Tyskland for 28.823 kr.
|
| Til top |
|
| |
D.J. Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1223
|
| Sendt: 03 December 2004 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Templar
Tillykke med dit nye TV, jeg har set det køre og ja det er mange penge,men det har også et superflot billede ( faktisk også fint via antenne - og det er sjældent )og nogle gode tilslutningsmuligheder (bla. DVI) - derudover er det klasser bedre end dem du startede med ( ikke for at nedgøre dem, men de er ikke i samme klasse - specielt ikke PA30 og 9946, som begge halter markant på bla. opløsningen 852x480 ).
Glæd dig __________________ dj
|
| Til top |
|
| |
Vittel Forum Bruger

|
| Sendt: 03 December 2004 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også set billedet på det der TV og det er virkeligt virkeligt flot!
det skal du nok blive glad for, sørg for hurtigst muligt at få hentet noget 720p materiale til mediaplayer og så få sat en pc til, du ryger på r*ven når du ser kvaliteten 
|
| Til top |
|
| |
Graa Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 179
|
| Sendt: 04 December 2004 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det LCD fra HIFI-klubben er et NAD-32 tommer, så kan jeg kun anbefale det på det varmeste. Jeg havde ingen mulighed for at se det i funktion i forretningen med et analogt antennesignal. Designet er helt i top. Alu og glas mmmmmm. Ingen sølvfarvet plastic der skal ligne noget det ikke er (bare min personlige mening).
Jeg købte det, og nervøs var jeg da jeg skulle slutte det til mit antennesignal. Der var nemlig ingen returret i klubben.
Flot flot flot. Lige så flot som på mit gamle tv (Beovision 3 - 32 tommer). Mere skarpt billede. Dog med det lille men, at vertikale rulletekster bliver uklare grundet lukketiden på panelet. Ikke noget problem i det daglige. Er dog også bekendt med, at lukketiden på dette tv er meget kortere end på de billige. Billedet kan slet ikke sammenlignes med det signal du ser i butikkerne, splittet mellem 20 apparater.
Computer sluttet til. Mmmmmm. Det er for fedt at spille strategispil med trådløs mus/tasterur i sofaen, surfe på nettet osv. osv.
Bare mine egne kortvarige erfaringer.
|
| Til top |
|
| |
Graa Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 179
|
| Sendt: 04 December 2004 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sorry forkert indlæg forkert sted.
Se lige bort fra det...........
|
| Til top |
|
| |
per_zk Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 452
|
| Sendt: 04 December 2004 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Holly crap det er sgu et dyrt TV!! Men har du pengene så er det jo nok også det bedste LCD der fås PT på trods af at det er næsten dobbelt så dyrt som Panasonic 42" PA30.
|
| Til top |
|
| |
-=Templar=- Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2004 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har siddet nu og surfet lidt rundt efter oplysninger omkring Progressive scan, som det Tv understøtter.
Er det korrekt opfattet, at det kun er understøttet gennem DVI indgangen på dette TV?!
|
| Til top |
|
| |
Vittel Forum Bruger

|
| Sendt: 05 December 2004 kl. 07:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det tror jeg du har ret i.
Hvis man kikker på deres hjemmeside under specifikationer, så kan man også se at der ikke er component indgang på tv'et.
|
| Til top |
|
| |
Pete Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 51
|
| Sendt: 05 December 2004 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er rigtigt, at det kun er DVI-i indgangen, som understøtter component signaler. Jeg har selv TV'et og en dvd med progressiv component udgang. Min løsning har været at købe et DVI-A til component RCA kabel på 2m. Det giver et meget fint billede. Hvis man skal kritisere Philips TV'et for noget, må det være, at der ud over DVI-i indgangen hverken er VGA eller component indgange. Ellers er TV'et suverænt!
|
| Til top |
|
| |
-=Templar=- Forum Bruger

|
| Sendt: 05 December 2004 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tør man bede om et link til kablet?
Du kører fint progressiv scan nu eller hva´
|
| Til top |
|
| |
notional Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 561
|
| Sendt: 05 December 2004 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Graa skrev:
|
Hvis det LCD fra HIFI-klubben er et NAD-32 tommer, så kan jeg kun anbefale det på det varmeste. Jeg havde ingen mulighed for at se det i funktion i forretningen med et analogt antennesignal. Designet er helt i top. Alu og glas mmmmmm. Ingen sølvfarvet plastic der skal ligne noget det ikke er (bare min personlige mening). |
|
|
Glas er noget møj til LCD, da de reflekterer lyset noget så forfærdeligt. Hver gang der bruges glas, snakker producenten en masse om antirefleks ol. Men faktum er at glas ALTID reflekterer mere end den plastik overflade, der er på LCD skærme.
|
| Til top |
|
| |